14 Ekim 2011 Cuma

BEĞENMEDİKLERİM



Bu postumda sizlere memnun kalmadığım ve keşke almasaydım dediğim ürünlerden bahsetmek istiyorum.


1.Body Shop Açılı Kaş Fırçası:Bu fırça kaş fırçası olarak oldukça geniş o yüzden kaşa uygulama yapmak zorlaşıyor. Kirpik diplerini far ile belirginleştirmek için kullanmayı denedim, fakat bu seferde farı tutuşunu beğenmedim.



Eğer bu tarz bir fırçaya ihtiyacınız varsa kesinlikle MAC'ın 266 numaralı fırçasını almanızı öneririm.




2. MAC MELON PIGMENT :Bu benim aldığım ilk pigment ve son olacak gibi görünüyor. Ne yaptıysam olmadı olmadı. Altına far bazı kullandım yok, fırçayı ıslatarak uyguladım yine yok. Hadi far olarak kullanamıyorum bari nemlendirici ile karıştırıp aydınlatıcı olarak kullanıyım dedim, olmuyor olmuyoorr. Her seferin de kendimi yüzüm gözüm her yer pırıl pırıl pigment olmuş, tüm emeklerim boşa gitmiş şekilde buluyorum. Belki mükemmel bir üründür ama ben beceriksizimdir bilmiyorum ama bildiğim tek şey; benim için pigment dosyası kapanmıştır:))


3. Clinique All About Eyes Serum :Bu seruma ben "etkisiz eleman" diyiyorum. Ne bir faydasını gördüm ne de zararını. Ucundaki metal bilye uygularken soğuk bir his verdiği için hoşuma gidiyor o kadar. Bitince (tabi biterse) bir daha almayacağım ürünler arasında..


Bu kadar negatif düşünce yeter bence, bir sonraki postumda beğendiğim ürünlerle karşınızda olacağım:))

8 yorum:

gülümse dedi ki...

diğer postu sabırsızlıkla bekliyorum

deniz saatçioğlu dedi ki...

süper bir fikir bence, her zaman sevdiklerimizden bahsedecek değiliz ya ..

denizsaatcioglu.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Gelecek postu merak etmekteyim harika bir blog canim :)

Unknown dedi ki...

Hmmm ne yapıyoruuuz demek ki bu ürünlerden uzak duruyoruz! :)

Canım bu arada eteği almadıysan dün palladium zara'da s bedenini gördüm haberin olsun ;)



BeTwin Us

Unknown dedi ki...

Pinky Fashion, çok sevindim bulmana canım! :)))) Dün bir ara ben bile almayı düşündüm sana ama alıp almadığını bilmediğim için önce mesaj atayım dedim. E artık kombinini sabırsızlıkla bekliyorum tatlım, güzel günlerde giymen dileğiyle :)))

Sena Onur dedi ki...

Selam Pinky Fashion,

Clinique serum konusunda kesinlikle aynı fikirdeyim. Dolapta öylecee duruyor. Keşke almasaydım :S

Bloguma beklerim,

Sena

senasensoz.blogspot.com

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Ayyy sorma benim de böyle bir sürü para bayılıp bir heves aldığım ama sonunda öylece kenarda beklemekten bozulan birçok ürünüm var maalesef.Ben de bu pigmentleri hiç denemedim, almadım ama ben de bunu kullanamayan gruptan olduğumu çok iyi bildiğim için ve sen de burda fikrini paylaşmışsın hayatta almam o zaman:-)) Bende bir de Estee Lauderin gözenek sıkılaştırıcı İdealist serisinden pore skin bilmemnesi var, anacım dediğin gibi ne faydasını gördüm ne de zararını(ha cebime zarar oldu o ayrı mesele tabii:-((

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Canım blogda bıraktığın yorumu gördüm pigmentlerle ilgili. Blog yorumlarıma ancak bakabildim de :) Pigment altına normal bazlardan daha kremsi, daha yağlı bir baz kullanmak gerekiyor ki pigmentler yapışsın ve dökülmesin. Ben MAC Cream Color Base kullanıyorum bunun için. NARS'ın bazı ne kadar etkili olur bilmiyorum, o da sonuçta böyle dökülen pigment, glitter gibi ürünleri tutmak için tasarlanmış bir ürün değil. Bir de fırçayı sürmemek lazım pigment gibi tozutan ürünlerde. Pat pat dokundurarak uygulamak lazım. Bu arada bir sır vereyim mi? :) Melon pigment benim en sevdiğim pigmentlerden biri. Kendisinden inanılmaz güzel ruj, gloss ve oje oluyor ;) Dudak nemlendiricisinin üzerine biraz uygulayıp güzelliğine aşık olabilirsin, bu renklerde ruj seviyorsan :)