15 Kasım 2011 Salı

Wide Leg Pants

river island
oasis

H&M

H&M

asos

Bir haftadır post yapamadığım için üzgünüm. Hava değişimiyle birlikte başlayan hastalık salgınından bende nasibimi aldım ve geçen haftadan beri onunla uğraşıyordum. Neyse şimdi daha iyi hissediyorum ve kaldığım yerden devam edeceğim:)


Bol paçalı pantolonlar, bu yaz benim kurtarıcımdı. Sabah uyanıp ne giysem die düşündüğüm zamanlarda bol ve renkli pantolonlarımdan birini giyip üstüne beyaz atlet giyiyordum veee artık işe gitmeye hazırdım:)) Bu moda kışında bizlerle beraber olmaya devam edecek gibi görünüyor. Gerçi ben kışın üşüyen bir insan olarak skinny jeans üzerine kalın çizmeler giydiğim için çok fazla takip edemeyeceğim ama yazın kaldığım yerden devam edeceğim kesin;)

Sorry guys, I couldn't post anything for a while since I was sick:( but I am feeling better now.


Wide leg pants were my favourite during the summer and I am glad to see that they are going to be rising fashion during the winter as well. Personally, I usually rather skinny jeans in winter since I love wearing high leg boots but will definitely go back wearing them in summer;)

10 yorum:

gülümse dedi ki...

çok bol paça pantolonlar bana yakışmıyor,ühühhühü,boy fakiri olduğumdan iyice kısa görünüyorum,ama çok özeniyorum valla:)

rebeltakipte dedi ki...

uzun boylu ve beli ince olanlara çok yakışıyor bu modeller :)

Wear A Smile! dedi ki...

geçmiş olsun canım..
mavi pantolon çok güzelmiş, ben ayakkabıyı kapatacak kadar uzun olanları beğeniyorum..


Wear A Smile!

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Yüksek bel... bacak boyunu uzun gösteriyor :)

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım :// Wide leg denimleri bugüne kadar jean dışında pek deneyemedim ama bu salaş şık modeller, desenli olanlar hem rahat hem de çok stylish gözüküyor. Kısa paça normalde pek tercih etmem ama ankle botlarla çok şık duracak modeller de var fikrimi değiştirebilen ;) seçtiklerin arasında yüksek bel bej h&m pantolona bayıldım tatlım ;)

BeTwin Us

deniz saatçioğlu dedi ki...

Çok geçmiş olsun, bugün bende de var hafif bir kırıklık, hayırlısı bakalım :)

Çok seviyorum ben de bu pantalonları hatta bol bol da var dolabımda. İyi hatırlattın, yarın giyiyim bir tanesini :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

Mary dedi ki...

Such great selection of pants!
I love especially the first and the last one.So cute!!
Have a nice weekend,dear:)
Xoxo
Mary
Fashion tea at 5

Unknown dedi ki...

benim de bu aralar bol paca
pantolonlar cok hosuma gidiyor !

Unknown dedi ki...

ilk pantolana bayıldım yaa :)

Mapi dedi ki...

Great selection! Thanks for your comment, I follow you now!

Kiss
Mapi