22 Şubat 2012 Çarşamba

Let the Music Start



Sweater: HERRY
 Leather Skirt: Taaa orta okul yıllarımdan kalma, from my childhood
Boats: Nine West
Watch: Toy Watch
Photos by S.U.
Resimlere bakıp DJlikten anlayıp anlamadığımı sorabilirsiniz, size cevabım "malesef hayır" olacak. Peki DJ set up'ın başına geçmiş napıyorsun diye sorarsanız, bu sefer cevabım "tabiki muzurluk" olacak :))) Çalmayı becerememem aradan girip çalana mani olamayacağım anlamına gelmiyor, öyle değil mi ;))
Buarada söylemezsem çatlarım, bu deri eteği ortaokuladayken babam almıştı. Yıllardır nerde olduğunu bile unutmuştum, bu sene deri tekrar moda olunca gün yüzüne çıkardım. Üstüme denediğimde ise yine tam gelmesi beni ayrıca sevindirdi :))

14 yorum:

=/=// =/= dedi ki...

Deri etekler gerçekten de her yerde ve hepimizin kalbini kazandı. Üstünde de çok hoş durmuş.

Sayın KARACA dedi ki...

Ortaokul eteğinmi inanamıyorum :) Ben ortaokul eteğimin içinde hayatta sığmam yahu :) Ama benimde ortaokulda anneannemin almış olduğu bir süveter var. Onu hala zevkle giyiyorum :) Çok güzelsin maşallah :)

selinacar dedi ki...

Fotoğraflar güzel çıkmış :) Bir de şunu belirtmeliyim ki; o zürafa benim kalbimi çaldı.

Fido dedi ki...

bir babanın kızına deri etek alması hem de taa ortaokul yıllarında kocaman bir alkışı hakediyor bence :) senin de bunu bunca yıl saklayıp,böyle güzel değerlendirmen de ayrı bir alkışı hakediyor :) İkinizi de kocaman bir alkış :)
sevgiler,
:)

Adsız dedi ki...

love the skirt

Adsız dedi ki...

haha great pictures, love your leather skirt. :)
Much love, Gabriele. xx

Adsız dedi ki...

deri etek bir insana bukadarmı yakışır bayıldım:)
http://nagonunharikalardiyari.blogspot.com/2012/02/nagodan-my-style-araciligiyla-hediye.html

Unknown dedi ki...

love the skirt and boot combo!

-Nico

www.SatinAndSalt.com

AndreiaSalim dedi ki...

Your blog is always so wonderful !!!:))
I loved this post !!!;)

Bravoe Runway dedi ki...

Ummm darling we would love to see what you look like? You have gorgeous hair! Love that skirt!!!

deniz saatçioğlu dedi ki...

DJ likten anlasan da, anlamasan da, DJ setinin başında süper görünüyorsun canım :)) Kıyafetin de süper, acaip yakışmış deri etek. İnsan ne kadar mutlu oluyor di mi, yıllar önce alınmış kıyafetlerine sığınca. Harika bir motivasyon!
öpüyorum

denizsaatcioglu.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Tatlım bu postla yıllardır aynı fitlikteyim mi diyorsun bizlere heheh :P yüksek bel deri etek çok yakışmış :) çok zarif görünüyorsun, saçlarına ve doğal güzelliğine hayran kaldım canım ;)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

YUH ARTIK,BENİM ORTAOKULDAKİ KIYAFETLERİMİN YARISINA BİLE GİRMEZ HERHALDE BU ENGİN VÜCUDUM HAHAHHAA....

What's Next dedi ki...

hey, etek çok yakışmış.. insanın ortaokul yıllarından kalma bir şeyin içine girmesi cidden çok motive edici :) ve modelinin de çok güzel oluşu şahane bişey! aslında DJlik çok eğlenceli, birazcık yapabilmek & becerebilmek isterim..

bu arada Duygu'dan öğrendim, Marni for HM'e sen de geliyormuşsun, orada görüşmek üzere öyleyse ;)

sevgiler..