20 Şubat 2012 Pazartesi

Saturday Shopping - ZARA, HERRY

Kar kış derken 3 haftadır alışverişe ara vermek zorunda kalmıştım. İndirimlerimlerin sonuna geldiğimiz şu günlerde pek birşey bulabileceğimi ümit etmesemde birkaç parça birşeyler alabilmenin mutluluğunu yaşıyorum :))

I couldn't have a chance to go shopping for about 3 weeks. Actually, I didn't have much expectation for this Saturaday since sales started ages ago. However, I managed to find some good pieces in the end ;)


Herry'den aldığım bu kazağın yaka detayını çok sevdim, ayrıca rengiylede son derece kullanışlı olduğunu düşünüyorum.


Aslında eldiven almak aklımda hiç yoktu ama bunların indirimde olduğunu görünce dayanamadım :)


Bu kazağı ise annem renginin bana yakışacağını düşünüp ZARA'dan almış, resimde pek birşeye benzemese de rengine bayıldım, hatta birde parlament mavisi var bedenini bulursam onu da alacağım :)



9 yorum:

melodyofcolors dedi ki...

Güle güle kullan tatlım eldivenini de ayrıca beğendim kazaklar da çok güzel :)

http://melodyofcolors.blogspot.com/

Melanie. dedi ki...

Nice sweaters! We love the colours <3

x

Hilal dedi ki...

Güle güle giy tatlım:)

just me dedi ki...

great finds ;)

http://excurlythoughts.blogspot.com/

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım. Hepsi güzel cidden.

Lions, Tigers and Fashion OH MY! dedi ki...

LOVE the detail on the tan turtleneck :) xoxo

Giz dedi ki...

Kazağın yaka kısmındaki fır fır detay ne kadar güzelmiş canım :) kırmızının albenisini ayrıca çok sevdim, cicilerinin hepsini güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

İlk kazağın yakasını ben de çok beğendim. O kazakla mutlaka küpe takmak ve saçları topuz yapmak lazım sanki :) Hepsini gülegüle kullan canım :)

Modagrafya dedi ki...

Hepsi bir harika, özellikle de eldiven, gle güle kullan:)