23 Nisan 2012 Pazartesi

KIEHL'S DENEYİMİ

Koyu lekeleri gideren ürünlere yönelik olumsuz düşüncemin değişmesine neden olan Clearly Corrective Dark Spot Solution'un  yaratıcısı Kiehl'sin mağaza konseptini sizlerle paylaşmak için haftasonu Buyaka'daki mağazalarına gittim.


Kapıda, dünya günümüzü kutlayan Dr.İskeletakus (ona bu ismi ben taktım:)) ile mağaza deneyimimiz başlıyor:)


Daha içeri girer girmez bildiğimizden farklı bir kozmetik deneyimi yaşayacağınızı anlıyorsunuz. 
Kiehl's firması bundan yaklaşık 160 yıl önce kurulan eczane geçmişine sahip bir firma. Amerika'da oldukça meşhur. Doğal içerikli paraben içermeyen ürünleri ile benim şimdiden kalbimi fethetmeyi başardı;)


Firma erkekleri de unutmamış oldukça geniş yelpazede çeşit çeşit ürün mevcut. Hatta mağazadayken görmeye alışık olmadığım bir olay yaşadım. Mağazaya eşiyle birlikte bir adam girdi ve "ürünlerinizden çok memnun kaldım, şimdide karımı getirdim" dedi. Bugüne kadar erkek arkadaşımla aramda hiç böyle bir diyalog yaşamadığımdan olsa gerek olayı şaşkınlıkla karşıladım:))


Cilt bakımı ürünlerinin yanı sıra saç ve vücut bakımı ürünleri de bulmanız mümkün.



Yukarıda gördüğünüz hediye paketlerinin en büyük özelliği içeriğini istediğiniz ürünlerle doldurabiliyor olmanız, avantajı ise aldığınız ürünlere ek bir çok ürünün size hediye ediliyor olması. Annem, doğal içerikli ürünler kullandığı için anneler gününde ona böyle bir hediye almayı düşünüyorum.


Markanın Rare Earth serisini özellikle sizlere göstermek istedim, içinde Amozon Nehrinden çıkarılan beyaz kil bulunuyor. Eğer, o sene nehirden beyaz kil elde edilemezse markada bu seriyi çıkaramıyormuş.


Bu kadar özel ürünler üreten bir markanın çok pahalı olacağını düşünebilirsiniz, fakat Kiehl's bu konuda da gerekli tedbirleri almış durumda:) Ürün ambalajları geri dönüşümlü dolayısıyla ambalaja para ödemiyorsunuz, ayrıca marka parayla PR yapmıyormuş dolayısıyla bir ürün aldığınızda sadece içeriğine ücret ödüyorsunuz.
Boş ürün şişelerini mağazaya götürdüğünüzde size deneme boyu ürünler hediye ediliyor. Bu uygulamanın Türkiye'deki diğer markalara da örnek olmasını diliyorum.


Veee işin en eğlenceli kısmııı... Mağazanın bu bölümünde, Kiehl'sin uzmanları size sorular sorarak ve cildinizdeki yağ oranını ölçerek cilt tipinizi belirliyor. Cildinize uygun olan bakımlar hakkında size öneriler veriyorlar. Ayrıca, ürünleri bu bölümde deneyebiliyorsunuz. 

Maalesef bir çok markada, size önerilen ürünleri deneme fırsatı verilmiyor. "Bana güvenin bu üründen çok memnun kalacaksınız" şeklinde ısrar ve ikna yöntemleri kullanılıyor. Kielh's de ise tam tersi, her ürünü deneyebiliyorsunuz hatta deneme boyu ürünler verilerek de evinizde denemenize olanak tanınıyor.


Yukarıda bana yapılan uygulamayı görebilirsiniz, nasılda halimden memnun duruyorum:)

Bu çekimi yapıp, sizlerle paylaşmama olanak sağladıkları için tüm Kiehl's ailesine çok teşekkür ederim ::))

9 yorum:

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

gerçekten benim de ilgimi çekti ,özellikle ürün kalitesine ambalajdan daha çok önem vermeleri, Lush tarzzı bir yer sanırım.

Miss Psycho Cat dedi ki...

Looks like a great place :)

Duygu Senyurek dedi ki...

Ben hic denmedim cnm bu markanin urunlerini
Yorumun icin tesekkurler operim

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Sen de şahane çekim yapmışsın ama :)

Unknown dedi ki...

evet çok güzel ilgileniyorlar, markaya sempatim arttı resmen. sen de aldklarını güzel günelrde kullan canım

fashiononboard dedi ki...

kiehl's'in methini hep duyuyordum ama henuz denememistim. bu posttan sonra akmerkez'deki magazalarini ziyaret etmek sart oldu :)

http://fashiononboard.blogspot.com

luzumsuzisleruzmani dedi ki...

yaa bu beyfendi marmaraforumdaki kiehlsteydi,geçen gün gittiğimde yoktu;buyakaya geçmiş :(kiehls ürünlerinden memnunum ama benim cilt bakımı konusunda karşılaştığım en iyi görevlilerden biri bu kişidir :)

Venera dedi ki...

Benim de 1 senedir çok severek kullandığım bir kremi vardı, ve 1 sene sonra o bitti, (büyük olduğu için uzun gidiyor). Ben de Ankara'da Armada AVMdeki mağazasına gittim, istedim kadın çok ters cevaplar verdi, ilgilenmedi,ben doğal ürün olduğu için sevdim o kremi tekrar almak istiyorum dedim, cevabı da bizim kremler tamamen teknolojiktir, yani doğal değil, dedi, ve size göre ürünümüz yok dedi... şoklarda mağazayı terk ettim, ne kadar güzel krem olsa da böyle satıcılarla alınmaz....

PINKY FASHION dedi ki...

yorumunuza çok şaşırdım, çünkü genellikle Kiehls'in çalışanları aşırı kibardır. Bence şikayetinizi firmaya iletmelisiniz