18 Haziran 2012 Pazartesi

TAKI ALIŞVERİŞİM

Son zamanlarda takılara takmış durumdayım, nereye girsem elim önce takılara gidiyor, sonra diğer şeylere bakmaya başlıyorum. Son haftalarda bu cicileri aldım bakalım beğenecekmisiniz?

 Hesaplı alışveriş postları hariç aldıklarımın fiyatlarını vermeyi pek tercih etmiyorum ama merak eden olursa yorumlarda cevaplayabilirim;))

Hediye Çekilişi devam ediyor. Katılmak için Tık Tık


Yukarıdaki aztek desenli kolyeyi Zara'da görür görmez vuruldum ve kombin yapmak için sabırsızlanıyorum;)

Mavi boncuklu kolye H&M den, beyaz düz bir t-shirtle dahi harikalar yaratabileceğiniz türden;)


Siyah deri detaylı bileklik Forever New'den üstelik %50 indirimde, beğenen varsa acele etsin;))


Bu tokayı'da geçen hafta H&M'den aldım, hem pratik hem şık oluşu hoşuma gitti;)


13 yorum:

Gizem İzmirli dedi ki...

Bayıldım aldıklarına. H&M deki kolyeyi alıyordum bu haftasonu ama son anda bıraktım. Şimdi bir kez daha aklıma girdi =) Ama tokayı görmemiştim o karışıklıkta. Çok şıkmış gerçekten...

Trendsum dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel güle güle kullan :) butikte rengarenk bileklikle satıyorum, bakmak istersen beklerim ;)

http://trendsum.blogspot.com/

★nasli_ dedi ki...

oooof harikalaar ! hm yok burda :(
www.nzlsyn.blogspot.com

güle güle kullaaan <3

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

Hepsi harika parçalar özellikle Zara kolyeye bayıldım.Güle güle kullan

shoppinglove dedi ki...

çok güzel takılar seçmişsin:) gülegüle kullan

Burcu Kayhan dedi ki...

Takıların hepsi çok güzel,özellikle tokaya bayıldım.Mutlu haftalar,sevgiler:)

What's Next dedi ki...

o aztek desenli kolyeye çok çok bayıldım, güle güle kullan hepsini :)

darkolivee dedi ki...

off kolyelere içim gitti, bu h&m neden izmire açılmıyor hiç anlamıyorum...

sevgiler

pasta köşesi dedi ki...

ne güzel ciciler bunlar :))
tokaya ayrıca bayıldım hem şık hem sade çok sevdim ben onu:)

Kuzununannesi dedi ki...

o kolye varyaa mavıs o nedır o bayılmalıkmıdır..ay su hm bana ne kadar uzak yaaaa bayıldım ben bu kolyelere resmen:((

SuiteLife dedi ki...

You would look amazing in those!

www.living-thesuite-life.blogspot.com

BÜTÜ dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ... güle güle kullan tatlım :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Zara kolyenin aynısını 2 ay önce falan aldım Zara'dan ve bir türlü kullanmaya sıra gelemedi.Yani yaptığım kombinlerle takamadım henüz. Hepsi çok güzeller. Güzel günlerde kullan canım.