16 Temmuz 2012 Pazartesi

THE BALM CHEATER MASCARA


The Balm'ın ruj ve lip glossundan ne kadar memnun kaldığımdan size bu postumda bahsetmiştim. Fakat, maalesef rimeli için aynı şeyi söylemem mümkün değil. Kozmetik ürünlerini çöpe atmaya elim gitmiyor yoksa çoktaaaan çöpü boylamıştı.


Neden memnun olmadığıma gelince öncelikle rimel asla tamamen kurumuyor. Günün herhangi bir saatinde, yanlışlıkla eliniz gözünüze gitsese rimel her yere dağılıyor.

Kirpiklere hacim ve uzunluk kazandırması açısından da performansını çok düşük buldum.

Uzun lafın kısası, bugüne kadar kullandığım en kötü rimel olduğunu söyleyebilirim. %50 indirimden almış olmama rağmen verdiğim paraya acıyorum:((

8 yorum:

sihirli süpürgeee dedi ki...

ben de %50 indirim dolayısıyla aldım ve bugün ilk kez kullandım ve sonuç tam bi fiyasko, kirpiklerime rimel sürmesem daha iyi dururdu heralde, sürekli gözümden akması da cabası:( diğer ürünlerinden çok memnun kalınca gözüm kapalı aldım ama pişman oldum.

Tatlı Patates dedi ki...

ben indirimden alamdım yaaa tam parasınıda ödedim. sonra bi heves eve geldim aynanın karşısında ağladım valla sinirden:P

Kuzununannesi dedi ki...

bende mybıleıneede aynısını yasamıstım sarı olanda..super almayacagım :) sevgıler

Adsız dedi ki...

ne kadardı ki balm ürünleri ortalama ?

Duygu Senyurek dedi ki...

canımcım yorumların için saol beybimm
havuzda hiç göremedim seni=(

PINKY FASHION dedi ki...

@adsız: indirimden aldığım için başka ürünlerle birlikte almıştım, fiyatından %100 emin olmasamda 36 TL olması lazım

Unknown dedi ki...

Gün içerisinde kurumaması kısmına çok şaşırdım nasıl bir rimel o öyle :// iyi ki paylaştın olur da karşılaşırsam bu rimelde çoook uzak duracağım :/

Unknown dedi ki...

kötüymüş gerçekten :(