22 Ağustos 2012 Çarşamba

FOTOSHOP'LU PINKY;)

Fotoğraf konusunda derin bir bilgimin olmadığını artık hepiniz biliyorsunuzdur, fotoshop'un "f"sini bilmediğimi söylememe gerek var mı bilmiyorum. O yüzden bugüne kadar bloğuma koyduğum tüm fotoğraflar, Allah ne verdiyse çekilmiş ve paylaşılmıştı :)

Bu posttaki fotoğrafları ise bir arkadaşım çekti ve sonrasında da fotoshopladı. Uzun lafın kısası, artık bende Hülya Avşar'a rakibim, bu böyle biline...


Top: ZARA
Pants: Atlas
Watch: Toy Watch
Shoes: Nine west
Bracalets: Forever New and Tresera


Bu transparan pantolonu yaz başında Atlas Pasajından almış ve bu postumda sizlerle paylaşmıştım.


KOZMODA İLE ORTAK DÜZENLEDİĞİMİZ ÇEKİLİŞE BURADAN KATILABİLİRSİNİZ ;))

16 yorum:

Qué Acierto! dedi ki...

Really charming. I love such long and asymmetrical skirt.

zuuu dedi ki...

transparan olan etegıne bayıldım yaa:) takıpteyım senı bende beklerım bloguma:)
http://zuutrendss.blogspot.com/

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

woooow çok hoş <3 :)))

Pinarissima dedi ki...

Eteğine bayıldım, bu sene çok moda oldu transparan etek ve şortlar. İngiltere'de casual olarak da giyiniliyor.:)

ms fashion street dedi ki...

such a great skirt!i'm in love of istanbul,turkye is a beautiful country!i'm a new follower!http://msfashionstreet.blogspot.com/

Seker Kedim dedi ki...

Tek kelimeyle super (masallah)

Rosesapling dedi ki...

Çok tatlı olmuşsun sırttaki o leopar detayıysa harika
ilk fotoğrafın favorim
zaten güzeldin fotoshopla daha da güzel olmuşsun =)

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Pantalon cok guzel durmus da ben photoshop nerede bilemedim, bana ayni guzellikte gozuktun : )

rebeltakipte dedi ki...

harika görünüyorsun, özellikle arkadan çekilmiş fotoğrafta ki sırt detayını pek beğendim :)

Adsız dedi ki...

I love your great top :)

drawingfashiondreams.blogspot.com

darkolivee dedi ki...

harika bir çekim olmuş yanlız, ışık pozlar herbiri bir başka güzel :)

sevgiler

Demet dedi ki...

çok yakışmış çokta şık bir pantolon iyi günlerde giyin

J'aime le Panda dedi ki...

çok şık olmuşsun fotoğrafları sevdim, ben de genelde efektli fotoğrafları tercih ediyorum daha renkli gibi geliyor bana :))

sevda s. dedi ki...

Bluz da harika imiş :) Fotoğraflar da çok güzel :)

Hande Yüzel dedi ki...

Bluza bende tam anlamı ile bayıldım :) Blogunu takipteyim benim blogumda çok yeni ziyaret edersen çok sevinirim

http://handeyuzel.blogspot.com/

Sevgiler :)

Kuzununannesi dedi ki...

guzelllık bende fotosop vs bılmem hatta o yuzden %100 organık yazarım:)) senın her halın oyle guzel kı hıc grek yok ve pozlarına bayıldım harıka duruyorsun