3 Ağustos 2012 Cuma

WHAT'S UP MATE?


Bunaltan sıcaklarla birlikte, özellikle geçen hafta kimsenin kombin yapıp fotoğraf çektirecek hali kalmadı. Bu kombinde öyle sıcak bir günde çekildi. Üstümde gördüğünüz her parça benim sıcak havalarda tercih ettiğim kurtarıcı kıyafetlerimden. T-shirt, H&M Conscious koleksiyonundan %100 organik pamuk, pantolon Zara'dan incecik kumaşıyla kesinlikle en rahat pantolonum, Converse'lerimin rahatlığına ise söylecek sözüm yok, hergün giysem giyerim:))





Bu postumun isim babası, yukarıda gördüğünüz sevimli ve tembel bulldog. İsmi Mate olduğundan onu severken What's up Mate veya Are You Alright Mate diye takılıyoruz :P 

Bulldog'ların genetik özelliği gereği kendisi yürümekten nefret ediyor ve vaktinin 4'te 3'ünü uyuyarak geçiriyor:)) Eğer onu uygun gördüğü mesafeden daha fazla yürütürseniz yere yatıp bir daha kalkmayarak sizi protesto ediyor ve eve onu kucağınızda taşıyarak dönmek zorunda kalıyorsunuz:))


Bundan sonraki fotoğraflarda Mate yok, günlük yürüme limitini doldurduğu için eve geri gitti:))





Top: H&M Conscious Collection
Pants: ZARA
Sneakers: Converse
Bracelets: from local shop in Kadikoy

14 yorum:

Rosesapling dedi ki...

Çok ferah bir kombin olmuş pinky bu sıcaklarda malesef en iyi si efil efil kıyafetler öpüldün :*


http://rosesapling.blogspot.com/

fashiondiyet dedi ki...

pantolu acayip begendim, cok rahat görünüyor. tam benlik ;)

cerenim.com dedi ki...

ben o ufaklığı yerim. Çok komik bunlar yaaa...horf horf ses de çıkarıyorlar

PINKY FASHION dedi ki...

Cerencim, doğru söylüyorsun onu söylemeyi atlamışım, hahahaha

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

oldukça raha bir kombin olmuşşş , pantolonuna bittim :)

Pinarissima dedi ki...

Bu köpişee bayıldımmm.. tam benlik. Kıyafetin de süper olmuş. Bu tarzı çok sevdim.

sevda s. dedi ki...

Pantalonun da bluzun da çok hoş ve rahat olduğu burdan bile anlaşılıyor :)

Cosmotrend dedi ki...

oh çok rahat mis gibii:)pantolonun çok ilginçmiş beğendim.topuklu ayakkabıylada çok şık kombin edilir:)

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

Bu havalarda hakikaten bol ve en hafifi giyinmek istiyor insan, çok güzel kombin olmuş.

Miss Psycho Cat dedi ki...

I love pictures with your dog, so cute :)

El ele geziyoruz... dedi ki...

bu kombin harika olmuş...özellikle pantalonun pek ferah geldi :)

www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com

CMOS dedi ki...

ohh püfür püfür bir kombin olmuş bayıldım:)

Rainbow Gatherer dedi ki...

böyle bir pantalon gecen hafta aldım ama henuz giymedim, cok guzel ve rahat cnm gule gule giyelim =)

Seker Kedim dedi ki...

Kufur kufur esiyor der annem bende aynen kiyafetler icin aynisini diyorum, cok yakismis gule gule kullanin :)