20 Eylül 2012 Perşembe

Adile Sultan Sarayı

Bu haftasonu, Adile Sultan Sarayının içindeki Borsa restaurantına gitmiştik. Sarayın başka bir bölümündeki düğün dolayısıyla kapıda duran düğün arabasını görünce pembeye olan zaafıma yenik düşüp, hemen bir kaç fotoğraf çektirdim:))




Bloğumda yayınladığım postlarda, bacakları daha güzel ve uzun gösterdiğime inandığım topuklu ayakkabıları tercih etsemde, aslında  rahatına düşkün biri olarak pabetler vazgeçilmezimdir. O gecede kendimi çok rahat hissettiğim pabetlerimi giydim:)


Top: Mango
Pants: Zara
Necklace: H&M
Flats: Nine West


Sarayın muhteşem manzarasından bir kaç fotoğraf...

 


9 yorum:

mühendis dedi ki...

o araba çok güzel, e sen de çok güzelsin ikisi de birleşince süper bir fotoğraf olmuş:) bu arada hayranım senin bu aksesuarlarına...

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

fotoğraflar çok güzel...

bambi harpagan dedi ki...

cuteeeee

<3

xoxo

b.

Farfalle dedi ki...

Çok hoş görünüyorsun o pembe arabayla, kolye ayrı bi hava katmış kombine:).Öperim, sewgilerr...

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Bu Borsa ya gitmeyi cok istiyorum, manzara muthis. Pink cadillac onu resim kacmaz : )

BERRY-DEW dedi ki...

adına yakışan bir dekor bulmuşsun :) fotoğraflar çok güzeeeeel...

http://berry-dew.blogspot.com/

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

babetler kayraylayken benim de vazgecilmezim. manzara gercekten buyuleyici..

Sandra dedi ki...

uh, the landscape is beautiful and u look lovely!

xx, Sandra @ Blasfemmes.com

Rosesapling dedi ki...

Kolyeni çok sevdim=) Kombininde çok cici