11 Ekim 2012 Perşembe

ANTİKACILAR PAZARI


Bu haftasonu, Feriköy'de bulanan antikacılar pazarına gittik. Doğruyu söylemek gerekirse benim ne antikaya ne de ikinci el eşyalara ilgim yoktur. Antika olsa dahi , bir önceki sahibini bilmediğim bir eşyayı kullanmayı sevmiyorum. Kafamda bir sürü soru dolaşmaya başlıyor. Acaba bir önceki sahibi mutlu bir insanmıydı, bu eşyayı isteyerek mi satmıştı yoksa satmak zorunda mı kalmıştı vs vs. Galiba biraz takıntılı bir insanım:))

Madem bu kadar takıntılısın, orada ne  işin vardı diyebilirsiniz. Ben ne kadar sevmiyorsam, erkek arkadaşımda bir o kadar bayılıyor:)) Dolasıyla arada böyle yerlere gidip ne var ne yok kurcalıyoruz. Bu seferki gidişimde fotoğraf da çekip bloğumda paylaşmaya karar verdim, umarım beğenirsiniz ;)



Top /Üst: Ipekyol
Pants: Zara
Babette /Babet: Steve Madden


Bu kadar fotoraf makinasını birada hiç görmemiştim, tarihte yolculuk yapmak gibi birşey oldu.


Doğru söze ne denir? :)


İkinci el pazarlarından alabileceğim şeylerden biri bu eski paralar, neden bilmiyorum ama çok seviyorum.




Mühür yüzükleri, ne kadar da büyükler!!


Yüzüğün ne kadar büyük olduğunu görmek için parmağıma taktım, neredeyse tüm parmağımı kaplıyordu:)



Pazarda gördüğüm bu teyzenin iddialı kıyafeti ve takıları gözümden kaçacak gibi değildi:)







Bu Miu Miu gerçekmiydi değilmiydi, bilemiyorum ama size şu kadarını söyleyeyim; çantanın içininde dahil gerçek at derisi olduğuna eminim. Üstelik fiyatı da sadece 100TLdı. İkinci el takıntım yüzünden almadım, tezgahın yanından 2 dk. sonra tekrar geçtiğimde gördümki çanta çoktan satılmıştı:))


Karnı acıkana el yapımı gözlemeler;)


   
 Gerçek olduğunu hiç düşünmediğim Prada Baroque gözlükler ise 40TLya satılıyordu. Bunlar ikinci el olmamasına rağmen taklit ürün kullanmaya karşı olduğum için bunlardan da almadım:)) Uzun lafın kısası koca pazardan çöp dahi almadan elim boş çıktım :))

19 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

Böyle pazarlarda dolasmayi ben cok severim ama taklit ürün ve 2. el kullanamama takintisi bende de oldugundan asla bir sey alamam. bir de vintage tarzindan hoslanmiyorum. ama sirf gezmek icin güzel bence.

fotograf makinalari harika görünüyor, onlar baya ilgimi cekti bak ;)

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

İstanbulda herşeyin pazarı var galiba:)
ikinci el, antika vs. bana da cazip gelmiyor ama bakıp kuracalamak zevkli olsa gerek;)

gooogoook dedi ki...

Bence çok güzel bir gezi olmuş, mesele alıp almamanız değil, oranın havası, bazı yaşanmışlıklar insana ilginç geliyor, olsaydı yakınlarımda gerçekten gitmek isterdim. Bizimle paylaşmanız iyi oldu, ben bir parça gitmiş gibi hissettim. Tabiki gitsem daha da mutlu olurdum ayrı konu, sevgiler.

kelebek116 dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel eline sağlık. Benimde ikinciel eşya takıntım var ama benim ki senden biraz farklı. Bende acaba bunu kullanan ellerini yıkayan bi insanmıdır falan diye düşünürüm hep :)

Miss Psycho Cat dedi ki...

This is a heaven for me :)))

Zelish dedi ki...

Pinky, antika ve ikinci el, vintage v.s pazarlari yada dukkanlari bende gezmeye bayilan birisi olarak senden buranin adresini yazmani isteyebilirmiyim.

Birde canta orijinal degil, iyiki 100tl ni yakmamissin. Gercek deri olabilir ama miu miu logosu yanlis.

http://forum.purseblog.com/miu-miu/bag-chloe-quilted-bay-miu-miu-bow-bag-232429.html

merak edersen bu linkde orijinalin resmi var.

xxx

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

ben de kıyafet aksesuar da ikinci el kullanamayanlardanım, fakat fotoğraf makinalarının arasında antikalr var galiba:))

Şepşeker dedi ki...

Prada gözlükler süpsüpermiş .
Bende gidiyorum ama hiç görmedim :(

Rosesapling dedi ki...

Gözlükler standına bayıldım süper gözlükler var =)
Çanta güzelmiş canım keşke alsaymışsın

üzüm kuşu dedi ki...

sanırım bende senin gibiyim ikinci el ürün konusunda ama gözlüklere hayır demezdim:)

Rainbow Gatherer dedi ki...

prada gozlukleri nişantasında sokakta 20 liradan satıyorlar. çoğu bloggerın taktıkları da sahte zaten, anlaşılıyor hemen çünkü hep bu modeli takıyorlar renk renk hemde :) ben antika çok severim, yaşanmış olması ve eski olması değer katar ama 2. el giysi,ayakkabı ve aksesuvar sevmiyorum.

Unknown dedi ki...

daha önce gitmemiştim ama harika şeyler varmış belli ki, gitmek gerek merak ettim :)

http://bgcloset.blogspot.com/

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Hiç ikinci el pazara gitmedim. Çok ilginç gerçekten.

CMOS dedi ki...

ya benim gibi 2. el sever birine bu yapılır mı yaa! kesinlikle gitmeliyim! tam adresi nasıl? birde belirli günlerde mi açılıyor bu pazar? :)))

PINKY FASHION dedi ki...

@CMOS: benim bildiğim Pazar günleri açık oluyor. açık adresini tam bilmiyorum ama Feriköy'e gidince hangi esnafa sorsan gösteriyor ben her seferinde öyle buluyorum:))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ay ben bayıırım antika pazarına. ama son durumu cok onemli. mesela gozluk kesinlikle alırım o yuvarlak antikalar cok guzeldi:)

Unknown dedi ki...

İnsan bir şey almasa da antika pazarını gezmek çok eğlenceli olabiliyor :) ben olsam yuvarlak gözlükleri alabilirdim ya da saat vs ama kıyafet çanta alırken ben de aynı şekilde aklımda binbir soru ile kalabilirdim :)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

antika belki ev aksesuarlarında olabilir ama kıyafet olarak bende tercih etmem ne çanta nede kıyafet ilginç bir pazar londrada da böyle bir pazar vardı. Orda daha çok fincan ,gümüş, tabak gibi ürünler vardı. daha ilgi çekiciydi:)

Unknown dedi ki...

Şu anda dunyada ikinci el urunler bilhassa markalı iseler bu ürünler kaliteli olmaları nedeni ile ikinci sahiplerine çok uygun fiyatla ulastirilabiliyorlar.Ben bir yıldır bu sektörü keşfettim.Bu süre zarfında çantalar, saatler, ayakkabılar,giyim eşyaları satin aldım.Herbiri çok ozel ve markali ürünler.Bu sekilde pahalı bir yaşamı çok ucuza yaşayabiliyorum.Sizlere tavsiye edebiyiyim. Leventure Erener.