5 Ekim 2012 Cuma

İPEKYOL 2012- 2013 Sonbahar - Kış Koleksiyonu


İpekyol, kalitesiyle tarzıyla her zaman beğendiğim markalardan biri olmuştur. Haftasonu outletinden alışveriş yaptıktan sonra yeni sezonuna da bakmanın zamanının geldiğini farkettim ve yeni sezondan beğendiklerimi sizlerlede paylaşmaya karar verdim.

Bu sezon İpekyol'un özellikle takılarını çok beğendim, normalde indirim başlamadan alışveriş yapmayı pek sevmesemde beğendiğim bir kaç tane kolye var ve indirime kalıp kalmayacağı konusunda kararsız kaldığım için her an alabilirim :))



Bu kombinde en çok hayat kurtarıcı ceketi beğendim


Bu kazağın kollarındaki detayları çok sevdim ve yüne alerjisi olan biri olarak umarım yün kullanılmamıştır diyiyorum:))


Kadife detaylı eteği beğenmekle beğenmemek arasında gidip geliyorum.


İşte bu kazak tam benim tarzım!


Kaz ayağı deseni bu kışta moda olacak gibi görünüyor. Şahsen benim bir itirazım yok :)



Bu resimde benim gözüm o muhteşem statement kolyeden başka birşey görmüyor :)


Aslında çok sade ve gösterişsiz bir hırka kemer ve saatle detayları ile bambaşka bir havaya bürünmüş...


İtiraf ediyorum, peplumları sevmeye başladım, hatta bu kırmızıya bayıldım.


Clutch ve loaferlara buradan ❤ gönderiyorum:)


Benim tarzım olmasada eteğin kesimini ve duruşunu beğendim.


12 yorum:

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

hepsi birbirinden güzel bunların.
2.fotodaki cekete,3.fotodaki kolları işlemeli kazağa,9.ve 10. fotoğraftaki kombinlere ayrıca bayıldım.

İlknur Kağan dedi ki...

Bencede çok başarılı.Ben o statement kolyeyi aldım mesela gömlekle kombinledim muhteşem duruyor.1-2 tanede bileklik aldım.O beğendiğin ceketin yeşilide var,bende bittim onlara.Bende indirimi beklemek istiyorum ama 36 beden kalmıyor indirim zamanında:( Napsam ben de bilemedim...

rebeltakipte dedi ki...

kesinlikle yeni koleksiyonunda harika parçalar var

Unknown dedi ki...

süperler. geçen hafta bakmıştıma ama bunlar yoktu. mont sordum fiyatı uçuktu biraz daha beklemeliyim.

Melislicious dedi ki...

Yine çok class ve çok şık. Ben kolyelerine de bayılıyorum, bana DIY kolyelemde ilham veriyor:)))

Miss Psycho Cat dedi ki...

Favorites - white sweater, blazer and bag from second picture :)

Unknown dedi ki...

hepsi çok şık özellikle de kırmızı pelum bluza bayıldım bende pelumlara soğuk bakıyordum yavaş yavaş ısınıyorum galiba:))

blacknwhite dedi ki...

Bence de hepsi cok basarili. Zaten ipekyol un tarzini hep cok begenmisimdir, sofistike&klasik. Ayrica, 4 ve 6 nr eteklere ve ceketlere bayildim, zaten kalem etege hic dayanamam :))

Rosesapling dedi ki...

Herbiri süper parçalar senin kalp gönderdiklerine bende kalp göndersem olur mu ki artı olarak kırmızı pepluma da kalp gönderiyorum ama ben

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Aysuuunn 3. fotodaki siyah ceketi ben de beğenmiştim hatta kırmızısı da var. Ancak gel gö rki kardeşim 399-TL de verilmez yani. Çünkü indirimde bu ceket 89-TL ye düşecek onu düşününce yok kalsın diyorum:))

Kemerle hareketlendiren o ekru renk hırkayı çoookk ama çoookkk sevdim. Bak mağazasında bunu görmedim ben belki de daha gelmemiştir.

Ceren Ustaoğlu dedi ki...

İpekyol'un sadece kadınlara dikiyoruz mesajı hakkını vermiştir.Bu sezonda harika !

shoppinglove dedi ki...

yine hepsini çok beğendim.kırmızı peplum bluz çok şık görünüyor