3 Ekim 2012 Çarşamba

OUTLET ALIŞVERİŞİM


Toplantı, yemek vs. birşey yoksa işyerimde abartmamak şartıyla casual kıyafetler giyiyoruz. Fakat bu hafta sürekli birşeyler olduğundan, kumaş pantolonlar, etekler ve topuklu ayakkabılar dolabımın dip köşelerinden tekrar gün yüzüne çıktı.

Haftasonu İpekyol'un Outlet'ine gidip, bu tür özel durumlarda giyebileceğim bir kaç parça birşey daha aldım. Her yerde yeni sezon ürünler varken, indirimden birşeyler almış olmanın mutluluğunu yaşıyorum.


Bu ayakkabıları gerçekten çok beğenerek aldım, üstelik topuk boyu nedeniyle çokta rahatlar. Fiyatını duymaya hazır mısınız 260TL'dan 60TL'ye düşmüşlerdi:)


Yukarıda gördüğünüz etek Machka'nın. Bu markayı ne kadar çok sevdiğimden daha önce bahsetmiştim ve eteğin 250TL'den 75TL'ye düştüğünü görüp almamak olmazdı:)


Miss İpekyol bluz 35TL gibi birşeydi. Ütüsüz olduğu için resimde duruşunu hiç beğenmedim ama üstte duruşu güzel, özellikle kollarındaki detayı çok sevdim.


12 yorum:

İlknur Kağan dedi ki...

Ayakkabılar çok şık ve okadar ucuza aldığına inanamıyorum:) Bende işyerinde genelde bu boy topukluları tercih ediyorum.Bütün gün ayağımda olduğu için yormaması gerekiyor.Güzel alışveriş:)

Unknown dedi ki...

ayakkabıya ben de bayıldım. fıyatınada.

fashionizelife dedi ki...

ayakkabılar çok çok güzel! güle güle giy

=/=// =/= dedi ki...

sanırım sende benim gibi bir outlet canavarısın :))) ayakkabılarını çok beğendim. güle güle kullan.

Miss Psycho Cat dedi ki...

Nice shoes :)

rebeltakipte dedi ki...

sezonda indirimli alışveriş mi, harikasın doğrusu, güle güle kullan aldıklarını, özellikle bluzun kollarına bayıldım :))

gooogoook dedi ki...

Güzel bir alışveriş olmuş, güle güle giyin hepsini, evet resimler bazen ürünlerin güzelliğini yansıtmaya yetmiyor. Ancak derin V dekoltesi ve farklı kol ayrıntısıyla sizin gibi; titizliği kadar güzelliği de yerinde birinde çok hoş duracaktır, sevgiler ve selamlar.

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

hepsi de çok şık ve fiyatları inanılmaz uygun güle güle kullan;)

Rosesapling dedi ki...

hepsi çok güzel ama ayakkabı rengiyle beraber harika=)

Seker Kedim dedi ki...

Muthis!!! bu postu coook basarili buldum... Yeni cicilerinle bir omur mutluluklar dilerim :DD bende indirimden alinca daha bir mutlu oluyorum hemde butceme pek dokunmamis oluyor, diger turlu pahali alipta giymeye kiyamadigim kiyafetlerim hala dolap bekliyor, hani bayramlik seyranlik olsun diye... Indirimden alinca daha bir doyasiya kullaniyorum kiyafetlerimi...
Veee saglikla sihatle gule gule kullanin diyerekten coook selamlar gonderiyorum .....

Unknown dedi ki...

Outlette çok güzel parçalar olabiliyor, genelde bedenleri kalmıyor ama bu parçaları çok başarılı bir şekilde bulmuşsun canım güle güle kullan nude zaten candır her şeyle gidecek joker bir parça! :)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Aysun'cum hepsi gayet güzel. Güzel günlerde kullan şekercim.