29 Aralık 2012 Cumartesi

2012 FAVORİLERİM


2012 senesine veda etmeye hazırlanırken, yıl içinde bloğumda paylaştığım bir çok ürün içinden "best of..." hazırlamaya karar verdim. Bu ürünler içinde sizinde kullandığınız beğendiğiniz veya beğenmediğiniz ürünler var mı?


Lush Tırnak Eti Kremi: Bu krem 2012 senesinde tanıştığım ve bundan sonra sürekli almayı düşündüğüm manikür ve pedikür süresini ciddi anlamda uzatan bir ürün. (detaylı bilgi için tık tık)


Burt's Bees Dudak Nemlendirici: Çok iyi nemlendirmesinin yanısıra %100 doğal oluşuyla kalbimi fetheden nemlendiriciden evde, işte, çantamda her yerde bir tane bulunduruyorum :)


Clinique Even Better Fondöten :  Doğal fondöten seven biri olarak, 2012' de favori fondötenim Even Better oldu. (detaylı bilgi için tık tık)


Clinique Super Rescue Nemlendirici: Sadece 2012'de değil 5 - 6 senedir vazgeçilmez nemlendiricim. Kaç tüp bitirdim bende bilmiyorum :)


Clinique Anti - Blemish Solutions: Sivilce sorunuma fark yaratır derecede iyi geldiği için,  bu kil maskesini keşfettiğim için gerçekten çok mutluyum. (detaylı bilgi için tık tık )


Estee Lauder Sumptuous Extreme Mascara: Son anda listeye giren bu maskarayla ilgili ayrıntılı postu önümüzdeki günlerde hazırlayacağım. Şimdilik sadece kendisiyle büyük aşk yaşadığımızı söyleyebilirim :))


Urban Decay Naked Palet : Bu resim paleti ilk aldığımda çekilmişti. Şu an paletin neredeyse bütün renkleri yarılanmış durumda hatta soldan 3. sıradaki naked isimli rengini bitirmek üzereyim. Renkleriyle kalitesi ve kalıcılığıyla muhteşem bir palet. (detaylı bilgi için tık tık)


Mac 217 Far Fırçası: Bu fırçaya o kadar alıştım o kadar çok sevdim ki, o olmadan makyaj nasıl yapıyordum hatırlamıyorum :) Karıştırma fırçaları içinde bence en iyisi !!

9 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

Bu yararlı yazı için teşekkürler, işaretledim ürünleri denemek için.

pekbilmiş dedi ki...

çok ama çok güzeller :) özellikle o fırçaa :))

PAPİŞ STYLE dedi ki...

N egüzel bir post olmuş. Lush'un birçok ürününü kullanıyorum. Bunu da en kısa zamanda denemek istiyorum.

Estee Lauder sumptous rimel hakkında görüşümü ve beğenimi bir önceki postuna yazmıştım zaten.

AsyaM İçiN dedi ki...

Burt's Bees Dudak Nemlendiricisini bende kullanımıyorum çook güzel diğer ürünleride kullanıp denemek lazım :) iyi yıllar :)

BÜTÜ dedi ki...

favorilerin favorilerim :)))

alice dedi ki...

balın kokusuna dayanamasam da narlı burt's bees benim de kesinlikle favorim! :)

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Iyi bir fikir olmus, bu en iyi urunler postu. Hicbirini kullanmadim ama meraklandim ve listeme aliyorum. Lush un urunlerini severek kullaniyorum, kokularina bayiliyorum. Burts Bees i de bir turlu denk gelip alamadim. Clinique urunlerini bir ara cok kullanmistim, nemlendiricim bitince kesin deniycem tavsiyeni. Guzel gonlune gore bir 2013 diliyorum. Dun aksam maviler icindeydim, resimler cektik ama gece isiginda oldugu kadar, paylasirim yakinda : )

İlknur Kağan dedi ki...

Canım benim güzel yeni yıl dileklerin için çok teşekkür ederim.Umarım 2013 sana istediğin,gönlünden geçen herşeyi getirir:)

Sevgiler

Unknown dedi ki...

Urban decay naked'ı çok duydum özellikle bu toprak tonları muhteşem gözüküyor ;) tırnak eti kremi de dudak peelinginden sonra favorim oldu Lush'ın her şeyi çok güzel :)