25 Aralık 2012 Salı

DARPHIN CİLT BAKIMI


Bu haftasonu Maslak Sheraton'un içinde yer alan Club Peb'de Darphin cilt bakımı yaptırdım. Bu aslında benim için büyük bir olaydı çünkü lise yıllarımda (yani bundan yaklaşık 12 sene önce) cilt bakımı yaptırmış ve cildim tahriş olunca da bir daha bakım yaptırmaya cesaret edememiştim. 

Cilt bakımımı her ne kadar kendim ihmal etmeden yapıyor olsamda artık daha profesyonel dokunuşların zamanı geldiğini düşündüm ve Darphin bakımı yaptırmaya karar verdim ;)


Cilt bakımına öncelikle temizlik ve peeling işlemleri ile başlandı. Buhar banyosu sonrasında ise cilt siyah noktalardan temizlenerek maske uygulamasına geçildi.


Sevgili Derya Hanım benim cildim için en uygun olan maskeyi belirleyerek cildime uyguladı. İçinde narenciye özleri olan canlandırıcı maskenin cildime verdiği rahatlama hissi çok güzeldi.


Cilt bakımın en keyifli kısmı ise maske çıkarıldıktan sonra başladı.Cildime öncelikle Darphinin aroma terapi serisi ürünleri uygulandı. Açıkçası aromanın ne olduğunu çıkaramadım ama müthiş bir koku olduğunu söyleyebilirim;)) Sonrasında ise Derya Hanım, sihirli olduğunu düşündüğüm parmaklarıyla cildime masaj yaptı. Masaj yapılırken tek bir şey istiyorsunuz; o anın hiiç bitmemesini ;))


Bu güzel bakım için sevgili Işıl ve Derya Hanım'a çook teşekkür ederim.


Club Peb'in Spa bölümünü görülmeye değer güzellikteydi.



6 yorum:

terzi mankeni dedi ki...

Nee 30lu yaşlar mıı :O acaba yanlış mı okudum diye tekrar okudum sonra bir kere daha okudum en fazla 23 gösteriyorsun :)

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Ay cok severim spa deneyimlerini, cilt bakimi da cok ender yaptirdigim bir sey ama cok keyifli, ozellikle o masaj kismi : ) Darphin de sevdigim bir marka, burayi not aldim : ) Sen de maskeli halinle bile cok hossun : )

BÜTÜ dedi ki...

wuhuuu bakarken mutlu oldum :)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Ben de Ocak sonunda böyle bir tatil yapacağımmmm :))

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

Spa bölümüne diyecek yok ama benim de en korktuğum sey cilt bakımı, Afyon'da thermal otelde yaptırmıştım da nasıl yandım sonraki iki gun:)) o yuzden ödüm patlıyor:)

Unknown dedi ki...

Spalarda sadece seninle ilgilenen birisinin oluşu cildine özen göstermesi bile insanı mutlu etmeye yetiyor, bir de böyle özel ürünler kullanılınca çok keyifli bir tecrübe olmuştur eminim :)