29 Ocak 2013 Salı

İNDİRİM ZAMANI ALIŞVERİŞ YÖNTEMLERİ


Eskiden indirimlerde istediğim hiçbir şeyi bulamazken, şu an profesyonel bir indirim alışverişcisi haline geldiğimi söyleyebilirim. Beden kalmadı, model kalmadı gibi olumsuzlukları minimuma indireceğim yöntemler geliştirmeye başladım ve sonuçtan çok menunum :))

Birinci kuralım; NE İSTEDİĞİMİ BİLMEK. Bunun için gerekli olan çalışmalara indirim öncesi başlıyorum. Beğendiğim markalarda hoşuma giden ürünleri tespit ediyorum ve indirimler başladığında ilk olarak o ürünlere yöneliyorum.

Bulursam ne ala, bulamazsam ikinci aşama olan ARAŞTIRMA faslına geçiyorum. Örneğin, aşağıdaki pamuklu kazağı Mudo Concept'in İstinye Park'taki mağazasında gördüm fakat bedeni kalmamıştı. Gittiğim diğer alışveriş merkezlerinde Mudo gördükçe bu kazağı sormaya devam ettim ve sonunda Pendik Marina'da buldum :)). Fiyatı ise, %50 indirimde 35 liraydı.


Diğer mağazalarda da bulamadıysam, 3. ve son aşama olan ONLINE ALIŞVERİŞ kısmına geçiyorum. Bildiğiniz gibi artık birçok marka internet üzerinden satış yapmakta. Ben bugüne kadar Twist ve Mango'nun sitelerinden alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Ürünler 3 gün içinde ve original paketleri hiç açılmamış olarak teslim edildiler.

Aşağıdaki pullu sweatshirtü geçen haftasonu İstinye Park'taki Mango mağazasında beğenmiştim. Bedeni olmasına rağmen pulları dökülmüştü. Eve gelir gelmez Mangonun internet sitesinden buldum ve hiç denenmemiş sıfır ürünü almış oldum. Tek dezavantajı ise, 5 lira kargo parası ödemem oldu ama 100 liradan 45 liraya düşmüş bir sweat için gözardı edilebilir bence ;))


Sizin indirim zamanı aradığınızı bulmak için uyguladığınız yöntemler var mı, yoksa herşeyi şansa mı bırakıyorsunuz ???

7 yorum:

gooogoook dedi ki...

Bu konuda gerçekten çok iyisin canım, seni tebrik ediyorum:) gerçekten de ne istediğini bilmek önemli, o şekilde daha çabuk yol alınıyor. Ama ben henüz tam olarak kıvamlı bir indirim alışverişçisi değilim, bahsettiğin stratejiler kesinlikle dikkate alınacak türden;) teşekkürler:).

darkolivee dedi ki...

harikasın...
aynıları uygulanıyor benim tarafımdan da :))
ama ben bu ara internet alışverişlerine daha çok takmış durumdayı, Allah sonumu hayır etsin :)

harika çok kullanışlı şeyler almışsın güle güle kullan

sevgiler

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

Maalesef indirim olur olmaz gidemediğim için kaçırıyorum en beğendiklerimi , yani şans:))

aysp dedi ki...

illaa alıcam diyosun yani,:) orda olmazsa başka yerde orda da bulamazsam online .. ben hayatta uğraşamam ki böyle bekleyemem daha doğrusu. baktım bulamadım mı başka mağazaya gider benzeri varsa alır geçerim ya da almam bir gün olur da karşıma çıkarsa alırım. :)

Bayanbilen dedi ki...

Ah indirim, sanırım çikolatanın kardeşi. :] Bir çikolataya bir de indirime dayanamıyorum. :)

Trend Moda Stil dedi ki...

İndirim alışverişçiliği en iyisi gerçekten..:)
Ben de bloğumda Jimmy Choo for H&M ayakkabı hediye çekilişime beklerim: http://trendmodastil.blogspot.com/2013/01/hediye-zaman-jimmy-choo-for-h-ayakkab.html

Unknown dedi ki...

Bende indirimde yaz kış kullanabileceğim etek ve elbiseleri depoluyorum :) bedeni büyükse bir terzilik işi olanları kaçırmam. ama en güzel yanı 39-40 numara giydiğimiçin ayakkabılara canavar gibi saldırıp alıyorum :))) o numaralardaki ayakkabılar az denenmiş oluyor hemde :)