21 Ocak 2013 Pazartesi

İNDİRİMLERDEN SEÇTİKLERİM


Sezonda alışveriş yapmayı pek sevmediğim için, indirim zamanı alışverişlerime devam ediyorum. Bu sefer ki tercihim, elbiselerden yanaydı ;)


Çiçek desenli güpür elbisemi ilk kez Yalan Dünya'da Gülse Birsel'in üzerinde görmüş, Twist olduğunu anlayınca da soluğu mağazada almıştım. Fakat, o zaman indirimde olmadığı için beklemeye karar verip mağazadan ayrılmıştım.

İndirim zamanı gittiğimde ise sadece büyük bedenleri kalmıştı. Tabi ben yılmadım araştırmalarıma devam edip elbiseyi %50 indirimli olarak Twist'in internet sitesinden aldım ;))

Elbiseyi beğenen varsa, internet sitesinden 115 liraya almanız mümkün.


Puantiyeli elbiseyi ise, Roman'dan aldım. İndirim oranı çok tatmin edici değildi. Mesela, bu elbise 280 liradan (yanlış hatırlamıyorsam) 240 liraya düşmüştü ama çok beğenince gözümü karartıp aldım :))

12 yorum:

Unknown dedi ki...

canım ben puantiyeliyi çok beğendim..gerçekten bi albenisi var..özellikle kumaşı çok güzel güle güle giy..

gooogoook dedi ki...

İndirimleri takip etmen harika, en son gratis indrimini sende okudum ve hakereke geçip güzel şeyler yakaladım, canım blogumda da belirttim, teşekkürler;). En son aldıklarınsa çok tatlılar, üzerinde de çok güzel duracağına eminim, sevgiler.

Alfabenin E Harfi dedi ki...

Çok güzeller güle güle giyiin... :)


http://ebru504.blogspot.com/

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Elbiselerin cok guzel, gule gule kullan : )

Hilal dedi ki...

Çok şıklar. Güle güle giy canım:)

PAPİŞ STYLE dedi ki...

canııımm ikisinide çok sevdim ben. Güzel günlerde kullan.

İlknur Kağan dedi ki...

İkiside çok güzel,güle güle kullan canım:) Puantiyeli olanın birde askılısı vardı galiba...Çok tatlı elbise,bende çok beğenmiştim.

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

romanda harika seyler var ya, ozellikle aksesuarlarına bayıldım bu yıl.. elbiseler harika cnmm

deniz saatçioğlu dedi ki...

Off indirimler başladı mı? Benim dünyadan haberim yok :)
İki elbise de çok güzel, eminim içinde harika görüneceksin canım.
Tek tek yorumlara cevap yazmaya fırsatım olmuyor, sana bütün güzel yorumların ve cevap alamasan da, düşüncelerini benle paylaşmaya devam ettiğin için çok çok teşekkür ederim, güzel insan.
Kocaman sevgiler

Buket Guler dedi ki...

Anlaşılan sen de benim gibi sıkı bir indirim takipçisisin:)
Benim bloguma da bekliyorum, takibe aldım:)

http://pukfashion.blogspot.com/

Seker Kedim dedi ki...

Ikinci elbiseye bayildim eminim cok yakisacak gule gule giyin :)

Unknown dedi ki...

Güle güle kullanmanı diliyorm. :)
indirimler en keyif aldıgım seylerden biri :)yeni kesfetmeme ragmen blogun cok keyifli:) opuyorum seni sevgiler.