31 Ocak 2013 Perşembe

The Balm - Allık Fırçası


The Balm'ın burada bahsettiğim far fırçasından memnun kalınca, geçenlerde Gratis'in yaptığı %40 indirimden bu allık fırçasını da aldım.

Fırçalarda en son önem verdiğim şey dış görünüş olmasına rağmen The Balm'ın fırçalarının eğlenceli halini seviyorum.

Bugüne kadar kullandığım allık fırçalarının hepsi doğal kıllardan yapılmıştı. Aslına bakarsanız, hala toz allıklar için en uygun fırçaların doğal kıllı fırçalar olduğunu düşünüyorum. Çünkü doğal kılın tozu ürünleri tutuşu sentetiklere göre her zaman daha başarılı.

The Balm'ın fırçası sentetik kıllardan yapılmış olmasına rağmen allığı iyi tutuyor. Sentetik fırçadan beklemediğim bir başarı olduğunu söyleyebilirim. Aşağıda resimde, fırçayı sadece 1 kere allığın üzerinde gezdirdim ve sonuç hiçte fena değil ;)




Fırçanın yumuşaklığı orta derecede. Eğer çok yumuşak fırça kullanmaya alışıksanız bu fırçayı yadırgayabilir veya sevmeyebilirsiniz.

%40 Gratis indiriminden aldığım fırça için 16 lira ödedim. Fiyat /kalite oranı açısından değerlendirirsem, piyasadaki en iyi fırçalardan biri olduğunu düşünüyorum.

5 yorum:

audrey dedi ki...

ben de bu seriden iki fırça aldım çok başarılılar bence de..

ZeynCo dedi ki...

ben de gecenlerde bu fırcayı sats gorevlisinin yönlendirmesiyle aldım ancak 28 lıra odedım=S orada actırdım yumusaklıgını test etmek ıcın ancak eve geldıgımde karşılaştırınca sert geldı tabi. yinede allık kullanmada başarılı=)

Bushe dedi ki...

Tam böyle birşey arıyordum ben de :)Paylaşım için teşekkürler

modavekokina dedi ki...

Aynısından bendede var çok memnunum:)

Bayanbilen dedi ki...

Güzel günlerde kullan fırçanı.. :] :]