8 Nisan 2013 Pazartesi

SAKİNLİK


Sakinlik... Hepimizin ara sıra en çok ihtiyaç duyduğu şey... Özellikle büyük şehirlerde yaşayanlar için bazen lüks, bazen bir haftasonu kaçamağı... 

Bense, en son ne zaman böyle bir an yaşadığımı hatırlamakta bile güçlük çekiyorum. Bu özlemim, kombinime de yansıdı ve "sakinlik" temalı Kaft t-shirtümle çok sade ve rahat bir kombin yaptım.

Kaft t-shirtlerini diğerlerinden ayıran en belirgin özellik, her t-shirtün bir hikayesinin ve çıkış noktasının olması. O nedenle ruh halinize uygun özel tasarımlar bulmanız mümkün oluyor. Sizde incelemek isterseniz http://www.kaft.com/tr/ sitesine bakabilirsiniz.

Herkese sakin ve huzurlu bir hafta diliyorum ;))



T-shirt: KAFT
Scarf: Accessorize
Coat: Mango
Jean: Bershka
Watch: Toywatch




Bloğumdaki hediye çekilişi devam ediyor, katılmak isterseniz, tık tık 

5 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

renkli şallara bayılıyorum özellikle beyaz üzerine :) sana da çok yakışmış tatlım :)

The World Of Mystery dedi ki...

şalının renginin güzelliği =)

http://gizemsilah.blogspot.com/

Kuzununannesi dedi ki...

Canimmmm sende kaftlanmisisn benim kinden farkli ama buda tam senlik huzur...salin cok guzek renk sana cok yakismis...swvgiler tatlim

Pinarissima dedi ki...

temalar çok güzelmiş, hiç duymamıştım.

teldeki kuş modelinide ayrı sevdim xoxo

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Bu Kaft tişörtleri çok duyuyorum bu aralar. Bir inceleyeyim bakayım siteyi. ben de sakinliği bulabilecek miyim :)) gerçi şu an oldukça sakin bir yerde yaşıyorum ama olsun yine de bakayım:)))

sevgiler Aysuncum ;)