10 Mayıs 2013 Cuma

GRATIS İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM


Gratis de Anneler Günü indirimi başladığını bu postumda duyurmuştum. Tabi bende bu fırsatı kaçırmak istemedim ve soluğu Gratis'de aldım.

Aslında kozmetik ürün ihtiyacım olmamasına rağmen, the Balm Meet Matte paletin 50 liradan 25 liraya düştüğünü görünce almadan duramadım. Böylelikle, tekli far fiyatına, 9 mat far almış oldum :) Renkleri deneyip görüşlerimi ilerideki günlerde paylaşacağım.


Bloğumu sürekli takip edenler Neutrogena göz makyaj temizleyicisini ne kadar çok sevdiğimi artık biliyorlardır. İndirimde görünce yedeklemek istedim. 

Neutrogena ürünlerinde %30 indirim vardı ve yanlış hatırlamıyorsam temizleyici 19 liradan 13 liraya düşmüştü.


11 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Pinkkyyy yok ben the balm bulamadım talan edilmiş çok üzgünüm :/ sen güleeee güle kullan :)

Esra dedi ki...

Ne guzel seyler almissin gule gule kullan ben dunku ile yetinmedim bugun yine ugradim aldim bir seyler :-)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan :)

denizinsarkisi.blogspot.com dedi ki...

Balm ürünerine bayılıyorum, dün Taksim'deki Gartisi talan ettim, bugün sıra Kadıköy'de :)
Bir yazı da ben hazırlıyorum, güle ge kullan aldıklarını, çok sevgiler.

Kibele Demirbas dedi ki...

the Balm Meet Matte ürünlerinden hiç denemedim şimdiye kadar ama paletini sevdim
denemek lazım
sevgiler

cosmotrend dedi ki...

meet mate i hep istemişimdir ama bu indirimde de kısmet olmadı malesef umarım baika indirimlere.Makyaj uygulaması yaparsan mutlaka koymanı rica edeceğim.Merak ediyorum :)
Sevgiler

Unknown dedi ki...

ben de bunu kullanıyorum sanırım sulu olanlar daha sağlıklıymış öyle değil mi?

PINKY FASHION dedi ki...

@gulsinem: hangisinin daha sağlıklı olduğunu bilmiyorum açıkçası :))

PAPİŞ STYLE dedi ki...

ne güzel yaaa. Gratis falan biz de yok. Hepsini güle güle kullan Aysunum.

Büşra Kızgın dedi ki...

Neutrogena nın temizleme jelide cok güzel denemeni tavsıye ederım Bu arada sayfanı yenı keşfettim takipçinim yeni bloguma senide beklerim :)

http://suvemakyaj.blogspot.com/

bademlebuduk dedi ki...

the balm ürünleri ambalajlarına bayıldım ama daha önce hiç hakkında fikir sahibi olmadığım için almadım, artık bir daha ki indirime :)))