21 Haziran 2013 Cuma

Gittim Gördüm - MANGO İNDİRİMİ


Duymayan kaldı mı bilmiyorum ama Mango dün %50'ye varan indirime girdi. Tabi, bende iş çıkışı koştur koştur Palladium Mango'ya gittim. 

Her ne kadar "%50'ye varan" denilse de, beğendiğim ürünlerde  %15 - %20 arası  yapılmıştı. İlk indirimden beklentim çok yüksek olmadığı için hayal kırıklığına uğramadım ama beden sıkıntısı yaşadım. Sadece 1 beyaz gömlek alarak alışverişi tamamlamak beni pek mutlu etmedi. O yüzden bugün yine iş çıkışında Mango'ya gideceğim. Bu seferki hedefim Brandium, umarım aklımda kalan parçaları bu sefer bulurum.



2 yorum:

Unknown dedi ki...

İndirim konusunda bazen Mangoya çok kızıyorum bazen de çook seviyorum. 49,90lık elbiseye devasa indirim etiketi basıp 46,90a satabiliyorlar.

Ama trikolarda gerçekten iyi indirimler oluyor. :)

wishingbeauty blog dedi ki...

şu %50'ye varan indirim demiyorlar mı çok sinir bozucu.beğendiğim ürünlerin çoğu mangoda %50'nin çok altındaydı.aynı şey yves rocher'dede geçerli...