30 Haziran 2013 Pazar

GOLDEN ROSE IMPRESSION OJELER


Golden Rose, farklı ojelerden hoşlananlar için içinde uzun ince pullar olan Impression serisini çıkardı. Pulları daha net görebilmek için pembe oje üzerine uyguladım. Eğer isterseniz direk tırnağın üzerine de uygulabilirsiniz.


Ojelerin sürümü çok rahat ve çabuk kuruyor. Fakat, diğer simli ojelerde olduğu gibi çıkarırken problem yaşayabilirsiniz. Bu durumda, asetonlu pamuğu alüminyum folyo ile sarıp 5 dakika bekletirseniz çok rahat silindiklerini göreceksiniz.


Fiyatı : 6.50 TL

5 yorum:

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Direk tırnağa uygulandığındaki görüntülerini sevmiyorum ama baz üzerinde güzel duruyorlar. Senin renklerinde çok hoşmuş ve ellerine çok yakışmış :)))

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
Bayıldım ojelerin renklerine....Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum canım. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm.....:))

Kuzununannesi dedi ki...

bunları sevmeıdm ben tuy tuy ya bı hos oldu ıcım hahhahahha :))) sevgıle rtatlım

BÜTÜ dedi ki...

sana ne olsa yakıştırıyorum tatlım ben :)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

elinde cok guzel durmus, renk tonu cok guzel gulegule kullan canım :)