21 Haziran 2013 Cuma

PINKY NERELERDE?


Bloğumu takip etmeyi kolaylaştırmak için sosyal medyada da paylaşımlarda bulunuyorum. Eğer takip etmek isterseniz beklerim ;) Sadece instagram da yokum ve büyük bir eksiklik olduğunun farkındayım. Umarım en kısa zamanda orada da hesap açıp paylaşımlarda bulunmaya başlayacağım ;)
  • Bloğumdaki her postu twitter da paylaştığım gibi, diğer duyuruları da oradan yapıyorum. Twitterdan takip etmek için, tık tık
  • Facebook sayfam yok ama beni facebook da arkadaş olarak ekleyebilirsiniz. Bu hesabı sadece postları ve duyuruları paylaşmak için kullanıyorum ;) tık tık
  • Bloglovin den takip için tık tık
  • Ben bunlardan hiçbirini kullanmıyorum diyorsanız, bloğun sağ üst kısmında bulunan "E-MAIL İLE TAKİP ET" kutucuğuna mail adresini girebilirsiniz. Böylece, yeni post yayınlandıkça mailinize gelecektir ;))
  • Bloğunuz varsa sevdiğiniz blogları blog rollunuza ekleyebilirsiniz ;) 

1 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

ben bunu tam anlayamadım cnm, yani follow edemeyecek miyiz, hani followers kutucukları var, o sekilde olmayacak ?