31 Ağustos 2013 Cumartesi

ESTEE LAUDER PURE COLOR - 01 Crystal Baby Baby Creme Ruj


Favori Nude rujlarıma bir yenisi daha eklendi. Estee Lauder'in Pure Color serisinden 01 numaralı Crystal Baby rengi yapısıyla, duruşuyla kalbimi fethetmiş durumda.


Dudaklara verdiği yoğun nem sayesinde duruşu da son derece pürüzsüz. Tek olumsuz yanı, fazla kalıcı olmaması. Bana hiç bir ruj uzun süre dayanmadığı için bu olumsuzluğa çok takılmıyorum ama kalıcılık sizin için önemliyse bu yönünü sevmeyebilirsiniz.


Resimde tam belli oluyor mu bilmiyorum ama içinde sim içermeyen pembe, parlak bir rengi var. Pembe tonlarında doğal bir o kadar da parlak ruj arayışı içindeyseniz Crystal Baby'i denemenizi tavsiye ederim.



11 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Güle güle sürüştür,güzel renkmiş.

Adsız dedi ki...

kalıcılık senin için önemli değilse mükemmel bi seçim yapmışsın canım. iyi günlerde kullan
sevgiler.
kozmetiktutkunu.blogspot.com

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

cok guzel bir rengi var gulegule kullan canım:)

kozmetikperisi dedi ki...

Rengi cok tatliymis:)

Unknown dedi ki...

Kalıcılık benim için de önemli değil hafif çıkmış ruj daha doğal geliyor bana :):) rengine bayıldım müthiş

İlknur Kağan dedi ki...

Bende güzel bir ruh arayışındaydım. Senin zevkine güvenirim deniycem :) burada saçımı beğenmene çok sevindim :) teşekkürler

Sevgiler

İ-fashionbank.blogspot.com

gooogoook dedi ki...

Harika bir renk çok beğendim, ne kadar doğal, nemlendirici yapısı fotoğraftan da belli oluyor gerçekten, kalıcılığından çok benim için de nemlendirici yapısı daha önemli oluyor, zira çatlak dudaklar pek hoş görünmüyor gerçekten. Güzel günlerde kullan canım.

Culture and Inequality dedi ki...

Rujun rengi çok hoş, hem doğal hem de şık. Bana çok hitap ediyor.

thatfashionbeat.blogspot.com

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Rengi çooook hoş çoook :)

Adsız dedi ki...

bir forumda çok methediyorlardı merak ediyordum sayende hangi seriden olduğunu ve rengini öğrendim. Paylaşım için teşekkürler.

Ceylin dedi ki...

Fiyatı nedir? birde dudakta duruşu açık pembemi?