19 Eylül 2013 Perşembe

YENİ ÜRÜN: Golden Rose Luxury Rich Color Lipgloss


Golden Rose'un internet sitesi üzerinden satışına başlanılan ve yavaş yavaş Golden Rose stantlarında yerini alacak olan Luxury Rich Color lip glosslarını ilk benden duyun istedim. 


Lipglossların, farklı ve şık tasarımı görür görmez sizlerin de dikkatini çekmiştir diye düşünüyorum. Bu ambalajların şık olmaları dışında bana bir faydası olur mu, onu düşündüm. Yassı oluşuyla clutch çantalara diğer rujlardan daha rahat sığabileceğini, ayrıca cepte bile rahatça taşınabileceğine karar verdim. Onun dışında, başka artı veya eksisi olabilir mi bilmiyorum, şimdilik bu kadar aklıma geldi.


Aplikatörünü çift taraflı olarak kullanabiliyorsunuz. Esnek ve rahat kullanımı olduğunu söyleyebilirim.


Yukarıdaki fotoğrafta herhangi bir dudak kalemi, ruj vs sürmeden, lip glossu tek başına kullandım ve sadece bir sefer üzerinden geçtim. Hem parlaklığı hemde renk yoğunluğu çok tatmin edici ve başarılı. Ayrıca, yoğun nem veren yapısını da çok beğendim. Kalıcılığı lip glossa göre iyi ama daha kalıcı almasını isterseniz altına dudak kalemi veya rujda uygulayabilirsiniz.

Son olarak, fiyatının 14,90 olduğunu düşünülürse, fiyat / kalite oranının gayet iyi olduğunu düşünebiliriz.

5 yorum:

sena zeyrek dedi ki...

Gerçekten parlak kırmızı :)

kozmetikperisi dedi ki...

Renkleri cok guzel gule gule kullan

nily21 dedi ki...

benimki de bugün geldi..çok güzeller :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Kırmızıyı sürmüşsün sende:) bende kırmızı ruja aşığım senin tendede harika durmuş,güle güle kullan.

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Kırmızının rengi nasıl güzel öyle.