16 Aralık 2013 Pazartesi

NIVEA BB CREAM


Herkese iyi haftalar. Geçen hafta, bloğumla pek ilgilenemeyince, sanki günah çıkarır gibi bu sabah ilk iş olarak post hazırlamaya karar verdim. Sevgili arkadaşım Serap Tan'ın hediyesi olan Nivea BB kremle haftaya başlayalım, umarım gerisi gelir ve bol postlu bir hafta olur.


Artık hepimizin gözdesi olan BB kremler, cildin daha güzel görünmesini sağlarken cilt bakımına da yardımcı oluyor. Nivea'nın BB Kremi, 5'i bir arada etkisiyle,  cilt tonunu eşitlemeyi, ciltteki pürüzleri gidermeyi, yüzü aydınlatmayı, nemlendirmeyi ve korumayı vaat ediyor.


Kremin yapısı hafif, cilde rahatlıkla uygulanıyor. En önemlisi ise, doğal bitişi sayesinde cilt de kalın bir tabaka gibi durmuyor. Aşağıdaki fotoğrafta kremin yapısının rahat görülebilmesi için çok kalın bir tabaka olarak uyguladım, yinede çok kötü durmadı.


Doğal görünen, aydınlık cilt seviyorsanız sevebileceğiniz bir ürün olduğunu düşünüyorum. Karma ve hassas bir cilde sahip olduğum için BB kremler bende sivilcelenmeye neden olabiliyor, Nivea'da henüz böyle bir etki görmedim ama sizinde cildiniz hassassa BB krem almadan tester'dan denemenizi tavsiye ederim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende tester'ını alıp kullanıyorum memnun kalırsam ürünü alıyorum..

Bu arada bloğumda yılbaşı çekilişi var hediyem Ray Ban güneş gölüğü bir şansını denemek istersen beklerim canım :)

sellinismode.blogspot.com

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

Tester denmeye gidicem bu akşam..

Unknown dedi ki...

Tatlım güle gule kullan ben de cok severek kullanıyorum. opucukler bı sürü

İlknur Kağan dedi ki...

BB krem alıp almamayı çok düşünmüştüm ama sonra yine fondötene elim kaydı :) Nivea nın ürünleri genelde ciltle uyumlu oluyor...