20 Şubat 2014 Perşembe

REAL TECHNIQUES FIRÇALAR TÜRKİYE'DE


Dün akşam, Migros'ta alışveriş yaparken Real Techniques fırçaların standını görünce gözlerime inanamadım. Geçtiğimiz aylarda bir dünya para verip yurtdışından getirttiğim face expert fırça bile tam karşımda duruyordu. Üstelik fiyatları da gayet uygun. Ben, MMM Ataşehir Migros'da gördüm, diğer hangi Migros'larda var bilmiyorum ama eğer Real Technique fırça almak istiyorsanız mutlaka Migros'a bir uğrayın derim.


Fiyatları görebilmeniz için yakından da çektim. Gerçi telefonun kamerasını kullandığım için çok net değiller.



Bu da benim sepetime eklenen allık fırçası. Sabah işe gelirken ilk iş olarak yeni fırçamı denedim. Kılları beklediğimden çok daha yumuşak çıktı. Acaba, allığı iyi alır mı diye tereddüt etsem de sonuç son derece doğal ve güzel oldu. Fiyatı ise, sadece 34.50 TL ;) 


NOT : Ayakkabı çekilişinin son günü!! Katılmak için tık tık

6 yorum:

Unknown dedi ki...

ankara'da 5M Migroslara gelmedi henüz. allık ve pudra fırçasını 4 gözle bekliyorum :)

bloguma beklerim. makyajdenizi.blogspot.com.tr

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

e süper migros yine farkını ortaya koymuş:)bakalım ankaraya ne zaman gelecek..

Unknown dedi ki...

Merhabalar, blogunuzu çok sevdim :) Real Techniques fırçalarının Migroslarda bulunabildiği gerçeğini hala şaşkınlıkla karşılıyorum ve resmen buradaki 5M Migros'a gitmek için sabırsızlanıyorum :) Özellikle önerdiğin fırçalar varsa bana bildirir misin? Şimdiden teşekkür ederim.

Bana da beklerim :)

dreamglamour dedi ki...

Burdaki 3M migrosa hala gelmemiş, sabırsızlıkla bekliyorum :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

off bu haber süper oldu:) tam aradığım şey. sağol tatlım:*

Unknown dedi ki...

Kurtköy Migros ta Real Techniques makyaj fırçalarının her çeşidi mevcut !!!!