31 Mart 2014 Pazartesi

ÇİN'DEN ALIŞVERİŞ - DRESSLILY.COM


Çin'den alışveriş yapma işini iyice sevmeye başladım. Farklı modelleri uygun fiyatlara almak insana kendini iyi hissettiriyor. Bu seferki keşfim ise, Dresslily.com. Site ile ilgili internetten araştırma yaptığımda olumlu yorumların yanı sıra bazı olumsuz yorumlara da rastladım ama aşağıdaki elbiseyi 20$'a görünce siteyi denemeye karar verdim.


Siteden sipariş verdiğinizde gönderi takip numarası (tracking number) veriliyor. Bu sayede, siparişinizi nerede olduğunu an ve an takip edebiliyorsunuz. Daha öncede, Çin menşeli başka internet sitelerinden alışveriş yapmıştım ama ilk kez gönderi takip numarası verenle karşılaştım. Bu da kendimi daha güvende hissetmemi sağladı.


Çin'den alışveriş yaptığınızda, normalde minimum bekleme süreniz 20 gündür, ben ise Dresslily elbiseme 15 günden kısa bir sürede kavuştum. Eğer, çok fazla beklemek istemiyorsanız siteden alışveriş yaparken "ships in 24 hours" yazan ürünlerden seçmenizi öneririm.


Çin'den alışveriş yaparken dikkat etmeniz gereken diğer bir önemli konu ise, normal bedeniniz neyse onun 1 beden büyüğünü sipariş vermeniz. Ben normalde S beden giyiyorum, siparişimi M beden verdim çok ufak bir tadilat gerekse de elbise üzerine çok iyi oturdu.


Dresslily alışverişimde beni en mutlu eden kısım ise, elbisenin kalitesi oldu. Elbisenin kalitesini sizinde görebilmeniz için yakından fotoğraf çektim. Günümüzde en ünlü markalar dahi polyester kumaş kullanırken Dresslily.com elbisem pamuktan üretilmişti. Ayrıca, elbise, sitede gördüğüm fotoğraftan (buradan bakabilirsiniz) dahi daha güzel ve kaliteliydi. Kargo ücretiyle birlikte 28$'a aldığım düşünülürse, fiyat kalite oranının son derece tatmin edici olduğunu düşünüyorum.

Siz Dresslily.com'dan alışveriş yaptınız mı? Görüşleriniz neler?

Not: Clinique çekilişi devam ediyor, katılmak için tık tık

40 yorum:

j.d. dedi ki...

Bayıldım elbisene♥ Hiç görmemiştim siteyi ama inceleyeceğim ^^
Güle güle giy canım :*

Unknown dedi ki...

elbisenin rengi harika canım güle güle giy, bu siteyi daha önce duymuştum ama hiç bakmadım bu sayede hemen bakıyorum, sevgiler :)

nily21 dedi ki...

bu siteden hiç alışveriş yapmamıştım. elbisenin renklerine bayıldım, güzel günlerde giy.

denizinsarkisi.blogspot.com dedi ki...

Çok güzelmiş güle güle giyin :)

Hayatimakyajla dedi ki...

Canım çok güzel bir elbise güzel bir model ve sana çok yakışacak :)

Cemile Korlu Şener dedi ki...

http://www.choies.com/product/elf-sack-embossed-a-line-dress-in-paisley-print_p23689

burada hem pahalı hem de polyester, aynısı mı acaba?

suhuba dedi ki...

Selam,
Süper elbise. Güle güle kullan. Üzerinde görürmüyüz? Burada tek bir satıcı mı var? Yoksa bizim gittigidiyor mantığıyla birsürü satıcı mı? Birde kargo ücretini siparişle birliktemi ödeniyor yoksa gelince mi?

PINKY FASHION dedi ki...

@cemile; deseni modeli herşeyi aynı ama niye o kadar pahalı anlamadım. Dresslily'den neredeyse yarı fiyatına aldım

PINKY FASHION dedi ki...

@suhuba; aslında elbiseyi giyip çekicektim ama hava soğuk olunca vazgeçtim ;) ilerleyen günlerde inşallah.
Gitti gidiyor gibi değil, satışlar site üzerinden yapılıyor. Kargoyu siparişle birlikte ödüyorsun

Unknown dedi ki...

renkleri ve dokusu harika görünüyor.
Çok sevdim :)

Güle güle kullan.

Missy dedi ki...

Hiiiii bayildim bu elbisine! Cok tatli! Cok güzel bende istiyorum vallah =D

Güle güle giyin cnm! Kesinlikle cok yakisir sana! =)

www.missysworld.com
facebook.com/Missysworld.blogspot

Cemile Korlu Şener dedi ki...

ben de ayrıca buraya da yazdım cevabımı :)
demekki aynı ürünler farklı sitelerden satılıyor, almadan önce iyi araştırmak gerek. Sen de iyi yakalamışsın, güle güle giy :)

Kuzununannesi dedi ki...

cok guzel canım elbısen gule gule gıy..ben de uzun zamandır yurt dısından alıyorum ve cok memnunum

cecilia dedi ki...

Elbise çok hoşmuş, seviyorum bu tarz elbiseleri, güzel günlerde giy, sevgilerr.. :)

Adsız dedi ki...

Merhaba bu mağaza çinde mi kıbrıstamı acaba ? Herkes farklı birşey söylüyor,Alişverişimi yaparsam izmire yollarlar mı ? cevap verirseniz sevinirim :)

PINKY FASHION dedi ki...

@adsız; merhaba. Site , Çin'den yolluyor ürünleri. Türkiye'ye gönderimleri var. Ben İstanbul'a sipariş verdim ve sorunsuz geldi.

Açıkçası, bugüne kadar sadece 1 kere sipariş verdiğim için çok detaylı bilmiyorum ;)

Adsız dedi ki...

tl olarak alısveriş yapabiliyor muyuz oradan peki?

PINKY FASHION dedi ki...

@adsız; bildiğim kadarıyla $ olarak ödeme yapılıyor

Adsız dedi ki...

Siteden alışveriş yapacağım ama güvenirli mi diye kararsız kaldım bi de kargo geldiğinde $ olark mı yapıcaz ödemeyi

tomar dedi ki...

merhaba elbiseniz çok çok hoş güle güle kullanın. bnde bu siteyi takip ediyorum çokta beğeniyorum ama nasıl alışveriş yapıcamı bilemiyorum kredi kartımla dolar olarak nasıl ödeme yapıcam bankayla görüşüğp dolar hesabı falan mı açmam gerek acaba bilgilendirebilirmisniz?

PINKY FASHION dedi ki...

@tomar; teşekkür ederim. Kredi kartınıza herhangi bir işlem yapmanıza gerek yok, banka kendisi doları türk lirasına çeviriyor.yine de yurtdışı alışverişlerde en güvenlisi paypal diye düşünüyorum ;)

Unknown dedi ki...

kargo fiyatları nasıl peki?

PINKY FASHION dedi ki...

@funda tarhan; dresslily sitesinde kargo ücretsiz

Adsız dedi ki...

ben 19 kasımda kaban siparişi verdim ayın 21 inde kargo yapıldı görünüyor sipaiş numarasını giriyorum ama kayıt bulunamadı diyor

PINKY FASHION dedi ki...

@adsız bu konuda bir bilgim yok maalesef :( isterseniz siteye e-mail gönderin

Adsız dedi ki...

KARGO ÜCRETİ ALIYORR. BENDE ALIŞVERİŞ YAPTIM..

PINKY FASHION dedi ki...

@adsız; bende alışveriş yaptığımda kargo ücreti ödemiştim. Fakat, şimdi sitede "worldwide free shipping" yazmışlar. Son zamanlarda alışveriş yapmadığım için kesin konuşmak istemem. Eğer, yeni alışveriş yapmış biri varsa lütfen paylaşabilir mi?

Unknown dedi ki...

Merhabalar bende siteden alışveriş yapmaya çalışıyorum. Türkiye şıkkını seçiyorum ama sonradan adres bilgilerine baktığımda bana Ülkeyi Almanya olarak gösteriyor. Nasıl yapabilirim anlatabilir misiniz acaba?

Bu arada elbisenize bayıldım. Güzel günlerde giyin :)

PINKY FASHION dedi ki...

@April ben alışveriş yaparken böyle bir sıkıntı yaşamadım. Sorun neden kaynaklanıyor bilmiyorum :(

Adsız dedi ki...

kargo çok tutuyor mu? sepetteki ürünler altında yazan toplam ücrete dahil mi kargo?

PINKY FASHION dedi ki...

@adsız ben alışveriş yaparken kargo ücreti ödemiştim, fakat şimdi "worldwide free shipping" yazıyor. O nedenle, kargo ücretinin kalkmış olduğunu düşünüyorum

Adsız dedi ki...

Bende bu siteden sipariş vericem ama ödeme nasıl oluyor bilmiyorum. Kredi kartıyla mı oluyor?

PINKY FASHION dedi ki...

@adsız; evet, kredi kartı ile oluyor

Adsız dedi ki...

mrb bende alışveriş yaptım dreslilyden 21 kasımda korga edildi diyor hala gelmedi birde verdikleri sipariş numarası bulunamdı diyor

Adsız dedi ki...

bendealışveriş yapmak istiyorum ama çıkar ödeme dışında kargo ödemem gerekirmi?

Adsız dedi ki...

dresslily den 3 parca aldım arkadaslar ve hiç memnun kalmadım , kargoya ucret odemedım ama urunler hep sorunlu iplikleri sarkmıs , hırka aldım sag omzunun dikişi tam değil , sitede gordugum gibi hiç çıkmadı

PINKY FASHION dedi ki...

@pelin akdoğan; siparişinizin beklediğiniz gibi çıkmamasına üzüldüm. Ayrıca, burada paylaştığınız ve alışveriş yapmayı düşünenleri uyardığınız için teşekkürler. İnternetten yapılan alışverişlerde maalesef böyle sorunlar olabiliyor :(

Unknown dedi ki...

Beklediğim montum geldi lakin bedeni küçük geldi geri göndersem değişim yapıyorlar mı bilgisi olan var mı ??

Unknown dedi ki...

Merhabalar elbisen cok sik iyi gunlerde giy. Bende iki gundur arastiriyorum .birkac diteden baktim sammderss .com daha uygun fiyatlar . Aklima takilan gumruk 75 dolari gecmedigi surece gumruk vergisi olmazz diyorlar zatn 1 yada2 parca kiyafet alcagim. Birde yilda 5 adet hakkimiz varmis zannedersem. Not kismina hediye diye yazdirinmak lazimmis.sahsima alinca gumruk paradi oduyormuyuz.

PINKY FASHION dedi ki...

Ben kendi adıma alıyorum ve aldıklarımın çoğunlukla 50$ altı oluyor. daha hiç gümrük vergisi ödemedim. Fakat, çok detaylı bilgim yok.