14 Mart 2014 Cuma

CLINIQUE SUPERDEFENSE SPF20


Beslenmenin cilt üzerindeki etkileri şüphesiz bir gerçek. Bol sıvı tüketerek, yağlı ağır yemeklerden uzak durarak ve öğünlemizinin meyve sebze ağırlıklı olmasına özen göstererek cildin yaşlanma etkilerini geciktirebiliriz. Tabi ki sigaradan uzak durmak ve düzenli uykuda bu süreçte önem taşıyor.


Fakat, ne yaparsak yapalım, güneş ışınlarının zararlı etkileri ile havadaki serbest radikallerden cildimizi beslenme ile korumak mümkün değil. Clinique Superdefence SPF 20 nemlendirici ise bu noktada imdadımıza yetişen bir krem. SPF20 korumasıyla, güneşin cilde yarattığı zararları önlemeye yardımcı olurken içeriğinde antioksidanlarla da cilde destek oluyor.


Kremin yapısı hafif ve cilt tarafından anında emiliyor. Herhangi bir ağırlık hissi vermiyor. Kremin nemlendirme bakımından da tatmin edici olduğunu söyleyebilirim. 

Yağlı-çok yağlı ve kuru- kuru karma ciltlere uygun olarak iki farklı seçeneği bulunuyor. Benim cildim yağlı ve sivilceye yatkın olduğu için 3,4 numaralı yağlı / çok yağlı ciltler için olanını kullanıyorum. 


Ürünün fiyatı normalde 169 lira, fakat Clinique, internet sitesinde, 30 ml tanışma boyunu kısa bir süreliğine 69 liraya satışa sundu. Denemek isterseniz bu kampanyadan faydalanabilir veya size önümüzdeki günlerde vereceğim ÇEKİLİŞ haberini bekleyebilirsiniz ;)

Çekiliş başladı, katılmak için tık tık

1 yorum:

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

cliniquein cilt bakım ürünlerini hiç denemedim nemlendiricide spf koruması önemli benim için..deneme boyunun olması çok iyimiş alıp denemk lazım..