27 Mart 2014 Perşembe

KINA GECEM


Kına gecem 10 Ocak 2014'te olmasına rağmen postu yapmakta bir hayli geciktim. Aslında, kına gecesi yapmayı hiç düşünmüyordum, sanki bana göre değilmiş gibi geliyordu. Şıkıdım şıkıdım oynamayı da pek sevmediğim için sıkıcı geçeceğini düşünüyordum. Fakat sonra düşündüm ve ilerde pişman olmaktan korkup yapmaya karar verdim. Şimdi düşünüyorum da iyi ki yapmışşım, inanılmaz eğlendim ve düğün öncesi rahatladım.


Kına Gecem Dalyan Club'ün Lilium Salonunda oldu. Bu salon, yaklaşık 40 kişi olduğumuz kına gecem için oldukça idealdi. Kına gecesine uygun olur düşüncesiyle masa düzeninde renk seçimini kırmızıdan yana kullandık. Yemek konusunda da seçenekler vardı, onda da tercihimiz açık büfe oldu. Gecenin sonunda mekan ve yemekler konusunda övgü aldıkça seçimlerimizin beğenildiğini düşünüp mutlu oldum.


Giyeceğim bindallı bordo kadife olduğu için elbisemi de ona uygun seçtim, böylece gecenin ortasında kıyafet değiştirmek zorunluluğundan da kurtulmuş oldum. İnsan üşengeç olunca pratik çözümler üretebiliyor :)




Fotoğraflarda çok net belli olmasa da kına yakılırken herkesin başında küçük, kırmızı, taç şeklinde şapkalar vardı ve çok güzellerdi. Şapkalar, eşimin Halasının sürprizi olduğu için nereden alındı bilmiyorum ama kına gecesi yapacaklara bu tür aksesuarlar almalarını tavsiye ederim ;)


Kına yakılırken, herkes beni ağlatmaya çalıştıysa da başaramadılar :))


Bunlarda bizim selfielerimiz...


 Bunlarda, eşimin kuzeninin bize sürpriziydi. Davetlilere verilmek üzere hamam tası, üzerinde baş harflerimizin yazılı olduğu havlu, ayna, sabun ve kınadan oluşan bu güzel hediyeleri hazırlatmış ve paketlemesini tek tek kendi yapmıştı.



13 yorum:

gülümse dedi ki...

Allah mesut etsin bir yastıkta kocatsın

günlük yaşamım dedi ki...

resimler çoook güzel Allah bir yastıkta kocatsın :D

kadriye dedi ki...

çok güzel olmuşsunuz maaşallah.Allah mutluluğunuzu daim etsin.

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm cok guzel olmus kina gecen sende cok guzel gorunuyorsun:)

Unknown dedi ki...

Canım benim Allah mutluluğunuzu daim etsin.Ne düşünceli kuzenmiş.İnsanın kendi kuzeni yapmıyor :)

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

Kına gecesi başta insana demode gelse de çok eğlenceli bir gelenek aslında bir de nasıl yapıldığına bağlı tabi.Seninki çook güzel olmuş;)düşünceli kuzeni de unutmamak gerek şahane hediyeler hazırlamış;)

Siyah Anne dedi ki...

Mutluluklar dilerim...

Sade Bir Yaşam dedi ki...

Canım her şey çook güzel görünüyor, yüzünüz hep gülsün :')

El ele geziyoruz... dedi ki...

çok eğlendiğiniz belli çok güzel olmuş bütün detaylar tabi sen de öyle :) tebrikler :)

Bebek Uyku Seti dedi ki...

blogunu şöyle bir ziyaret edeyim dedim bu özel anların fotoğraflarıyla karşılaştım :)başta siz ve her şey gerçekten çok hoş gözüküyor Tebrik ediyorum, MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN ...

Kuzununannesi dedi ki...

Canım herseyın sahane oldugu asıkar ve ben her detayı cok begendım...dugununu de beklıyoruz

cecilia dedi ki...

tebrik ederim öncelikle, kına gecen de çok güzel çok keyifli geçmiş, mutluluğun daim olsun..

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Canııım tebrikleeer , mutluluklar dilerim :)))