10 Nisan 2014 Perşembe

Rimmel Scandaleyes Rockin' Curves


Eskiden bir maskaraya takılıp kalırken, blog devreye girince yeni ürünler denemeye başlar oldum. Son zamanlarda kullandıklarım içinde en hoşuma gidenlerden biri Rimmel Scandal Eyes Rockin' Curves oldu.


Öncelikle, şişman kırmızı ambalajı hemen dikkat çekiyor. Üzerindeki yılan desenleri ise, göze çarpan bir bir ayrıntı. Kullandığı ürünün ambalajına önem verenlerin bu değişik tasarımı sevebileceklerini düşünüyorum.


Fırça tasarımını ilk gördüğümde, uygulamada zorluk çekeceğimi düşünüp ümitsizliğe kapıldım. Fakat, kullanmaya başlayınca son derece kolay ve kullanışlı olduğunu gördüm. Fırçanın şişman tarafı, gözün dış kısmındaki kirpikleri kavrıyor ve daha kıvrık gözükmelerini sağlıyor. İnce olan kısım ise, gözün iç kısımdaki kirpiklerin kolay kavranması açısından ideal.


Maskaranın, kirpiklere hacim verme ve uzatma konusunda başarılı olduğunu düşünüyorum. Yukarıdaki resimde rimelin 2 kat uygulanmış halini görebilirsiniz.

Maskaranın hoşuma giden bir diğer özelliği ise, gün sonunda dökülme yapmaması oldu. Çünkü, maskara dökülmeye başlayıp gözümün içine girerse inanılmaz rahatsız olup tüm göz makyajımı bozabiliyorum. Bunda böyle bir sorun yaşamadığım için memnun oldum.

Rimmel Scandal Eyes Rockin' Curves rimeli Watsons mağazalarından bulabilirsiniz. Yanlış hatırlamıyorsam, fiyatı 17 lira civarındaydı. Sonuç olarak, fiyat kalite oranı iyi bir rimel arayışındaysanız bu rimele bir sanş verebileceğinizi düşünüyorum.

Siz bu mascarayı kullandınız mı, görüşleriniz neler? 

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Her rimel başta çok güzel fakat kullandıkça eski hali kalmıyor buna sinir oluyorum :( Bunu deneyeceğim :)

www.dilarakoseler.com

kozmetikperisi dedi ki...

Cnm ben ayni serinin siyah olanini yeni aldim henuz denemedim kirmizisi gayet guzelmis

Unknown dedi ki...

bendede yeşil kaplı olanı var ve ayıla bayıla kullanıyorum cok sevıyrm bunuda mutlaka deneyecgım :)