1 Temmuz 2014 Salı

Once Upon a Time...


Siz bu fotoğraflara bakarken ben yine işlerin koşuşturmalarına dalmış olacağım. Kısacık tatilimizden kalan güzel anıları hatırlayıp, yeni tatil planları yapacağım. Aslında, eşimle birlikte İtalya'ya gitme planımız vardı ama Marmaris tatilimizin tadı damağımızda kalınca 1 hafta daha Marmaris'e gitme kararı aldık ve İtalya planımızı bir süre erteledik.

 Sizin tatil planlarınız neler?





Dress / Elbise : Buradan / Click here
Pumps / Ayakkabı: H&M








6 yorum:

gooogoook dedi ki...

Hımm tatilin güzel geçmesine çok sevindim, ne güzel;)) marmaris de çok güzel hakikatten. İtalya seyahatinin ertelenmesine şaşmadım. Elbise harike çok tatlı durmuş fizik güzel olunca şahane duruyor gerçekten, güzel günlerde giyilsin;) Benim tatil planlarım bayram sonrasına ertelendiii ne yazık kiii;)) Sevgiler.

Kuzununannesi dedi ki...

aynen canım aynen , bız de amerıka yı erteledık kuzumuz yuzunden , sız mıs gıbı tatıl yapın ıtlya beklesın yasasın canım ulkem...guzel elbısen cok yakısmıs

bademlebuduk dedi ki...

güzel elbise!
sevgiler, iyi tatiller!

suhuba dedi ki...

Elbise süper. İlk aldığındada bayılmıştım şimdide. Süper durmuş

cocugumlaeglenirken dedi ki...

ne kadar güzel elbise

cocugumlaeglenirken dedi ki...

tatil de Antalyaaaa