26 Ağustos 2014 Salı

MAXI SUMMER


Herkese iyi haftalar. 

Instagramdan takip edenler biliyordur. Bir süredir, eşimle beraber ailemin yanında Marmaris'te tatil yapıyorduk. İkimizde çok yoğun çalıştığımız için bu tatil bize tam anlamıyla ilaç gibi geldi. Bolca dinlendik ve denizin keyfini çıkardık. Tabi bu sırada bloğumuda biraz ihmal ettim o yüzden gelir gelmez orada yaptığımız çekimi yayınlamaya karar verdim. 

Genelde, bloğumda yeni aldığım kıyafetleri yayınlamaya çalışıyorum ama bu seferki elbisem en az 4 senelik ve ben bu kadar severek defalarca giydiğim elbiseyi daha önce nasıl buraya koymadım onu bilmiyorum :) Neyse, çenem fazla düştü, artık susuyorum :P




Dress / Elbise : Forever 21
Flats / Sandaletler: Enzo Angiolini
Bracelet / Bileklik: Boyner
Shades / Gözlük: Tru Trussardi











6 yorum:

cocugumlaeglenirken dedi ki...

canım harika bir elbise bayıldım

Moda Düşleri dedi ki...

Gayet şık alt kısmında ki desen çok farklı bir hava katmış elbiseye sana da çok yakışmış :)

sevda s. dedi ki...

Elbise çok güzelmiş, uzun elbiselerle sandaletleri birbirine çok yakıştırıyorum. Bu arada Marmaris'i ne kadar özlediğimi farkettim fotoğraflara bakarken :(

darkolivee dedi ki...

renklere ve kesimine bayıldımm çok hoş

Beauty Follower dedi ki...

Wonderful maxi dress!

http://beautyfollower.blogspot.gr

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Elbisenin modeli de deseni de cok hos, yine cok guzel tasimissin. Bu gozluklerini de cok begeniyorum : )