13 Ağustos 2014 Çarşamba

YARDLEY ÜRÜNLERİ İNCELEME


Gratis, yurt dışından ithal ettiği ürünler arasına bir yenisini daha ekledi. İngiltere'den ithal Yardley vücut bakım ürünlerini artık Gratis'lerde bulabilirsiniz. 

Yardley ürünleri, içeriğinde bulunan E vitamini, Q10, Shea ve Badem yağı ile cildi beslemenin yanı sıra yaşlanmaya karşı geciktirici etki göstermeyi vaat ediyor.


Şakayık, papatya ve mavi orkide koku seçenekleri bulunan Yardley ürünleri içinden ben Mavi Orkide kokulu olanını kullanıyorum. Diğer seçenekleri denemedim ama mavi orkidenin hafif ve etkileyici kokusunu sevdim, ayrıca özellikle yaz aylarına yakıştırdım.


Vücut losyonu ile ilgili, vücuda sürüldüğü anda çok hızlı bir biçimde emildiğini ve yapış yapış yağlı his bırakmadığını söyleyebilirim. Duş jeli ise güzel kokusunun yanı sıra cildi nemlendirmesi ile benden artı not aldı.


İçerik incelemeden çok anlamadığım için merak edenler olursa fotoğraflarını paylaşıyorum. Yalnız dikkatimi çeken iki şeyden biri vücut losyonunun formulünde doğal yağlara da yer verilmesi, diğeri ise paraben içermesi oldu.

1 yorum:

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

Bu bilgi harika oldu, başka ürünleri de var mı araştıracağım, eylülde londraya gidiyorum, fiyat daha ucuz ise oradan alım. tesekkürler.