21 Ekim 2014 Salı

THE BALM BAHAMA MAMA BRONZER


Ucundan kıyısından makyaja ilgisi olan herkesin yakından tanıdığı the Balm Bahama Mama brozerı en sonunda bende aldım. Kullandıkça neden daha önce almadım diye kendi kendime kızsam da zararın neresinden kardır diye düşünüyorum :))

The Balm bronzerın bu kadar büyük ilgi görmesinin ve beğenilmesinin iki sebebi olduğunu düşünüyorum. Bunlardan birincisi alt tonlarında turunculuk olmaması, diğeri ise tamamen mat oluşu. Gerçekten, baktığınızda piyasada satılan bir çok bronzer turuncu alt tona sahip ve bu da kontür yaparken kötü duruyor. Günlük makyajımda bronzer kullanmaya çok fazla ihtiyaç duymasam da elmacık kemiklerime kontür yapmak için mutlaka kullanıyorum


Yeri gelmişken elmacık kemiklerinize kontür yaparak daha belirgin göstermenin yolunu da hemen basitçe anlatayım. Aşağıdaki gibi bir kontür fırçasıyla elmacık kemiklerinizin alt kısmına çizgi şeklinde bronzer uygulayıp hafifçe dağıtıyorsunuz. Üst kısmına ise daha açık tonlarda bir allık ve aydınlatıcı uygulayarak 3 boyutlu etki yaratıyorsunuz. Böylece, elmacık kemikleriniz daha belirgin, hatlarınız daha düzgün hale geliyor.


Ürünün bir diğer artısı, pigmentasyonunun iyi oluşu ve kullanırken tozutmaması. Tabi kalıcılığını da unutmamak gerek. Uzun lafın kısası fiyat kalite oranı çok başarılı ve bir makyaj severin her zaman elinin altında olması gereken bir ürün ;)

Ürünü Gratis'ten %50 indirimdeyken aldım ve yanlış hatırlamıyorsam 15 tl civarında bir şey ödedim.

Not: Bloğumda çekiliş devam ediyor, katılmak isterseniz tık tık

2 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

pinky cim,
süper bir indirim ile almışsın, bu ürün için indirimleri takip edeceğim :)

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Bende bir indirimde 12 TL'ye almıştım sanırım.Elimde başka ürünlerde olunca denemeye sıra gelmedi ama meraktayım hala :)