24 Kasım 2014 Pazartesi

MAC PAINTERLY PAINT POT

Sürekli kullandığım ürünlerden biri olan Mac Painterly Paint Pot yorumlarımı blogda paylaşmadığımı fark ettim. Paint Pot aslında krem yapıda bir far olmasına rağmen üstüne uygulanan far veya eyeliner'ın daha kalıcı olmasını sağladığı için far bazı olarak da kullanılabiliyor.


Bu yönüyle, çok amaçlı olan ürünü, ben her iki türlüde kullanıyorum. Sabah işe giderken makyaj yapmaya çok fazla vaktim olmadığı için göz kapağımın rengini eşitlemek için sadece Mac Painterly Pain Pot kullanıyorum. Üzerine eyeliner ve maskaramı sürüp göz makyajımı tamamlıyorum.

Daha bol vaktim olduğu zamanlarda ise, baz olarak kullanıyorum. Sonrasında toz farlarla göz makyajıma devam ediyorum.


Krem far olması nedeniyle, kullanmaya başlamadan önce, acaba göz kapaklarımda yağlanmaya sebep olur mu diye endişelenmiştim. Fakat, yaz / kış kullanmama rağmen bu tür bir sorun hiç yaşamadım. Hatta yağlanma problemi yaşayanların dahi rahat kullanabileceği bir ürün olduğunu düşünüyorum.



Yukarıdaki fotoğrafta, Paint Pot'un far olarak ve far bazı olarak kullanımlarını görebilirsiniz. Ayrıca, far bazı olarak kullanıldığında farın renginde meydana gelen değişikliği görebilmeniz için farı bazlı ve bazsız olarak olarak uyguladım.

Hiç yorum yok: