26 Kasım 2014 Çarşamba

RIMMEL- Lasting Finish by Kate


Rimmel'in Kate serisinden kaç tane aldım bilmiyorum ama neredeyse her Watson's ziyaretimde yeni bir tane aldığımı söyleyebilirim. Bu alışverişin sonu tüm seriyi tamamlamaya doğru gidecek gibi görünüyor :)


Bu seferki, 30 numaralı açık mürdüm veya vişne çürüğü diyebileceğim bir renk. Günlük kullanım için genelde nude renkleri tercih ettiğim için bu ruj, benim akşam makyajım için tercih ettiğim renklerden biri.


Kate serisinin diğer rujları gibi, bu rengi de oldukça kalıcı. Nemlendirme özelliği orta dereceli, kuruluğa sebep olmadığı için rahatlıkla kullanıyorum.  


Sadece Watson's mağazalarında satılan Rimmel Kate rujları denemediyseniz, bir ara denemenizi tavsiye ederim. Belki sizde benim kadar beğenir ve favoriler listenize ekleyebilirsiniz ;)

5 yorum:

sena zeyrek dedi ki...

Çok sevdiğim bir kırmızıya sahiptim ama nerede bulamıyorum :(

Unknown dedi ki...

Kate rujlar benim e favorilerim arasında.Tenine de yakışmış.Ben bu kadar iddialı tonları kullanamasam da daha soft renkleri daima makyaj masamda bulunuyor :)Bu arada hem ipek eşarp çekilişime hem de bloğuma beklerim.Biraz form değiştirdi kendileri :)
Kucak dolusu sevgiler,

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

Kate de boyle mora bakan bir renk ariyorum ama var midir acaba biliyor musun canim ?

PINKY FASHION dedi ki...

@belçim S: bu postumda mor rengini görebilirsin ;)

http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com.tr/2013/12/rimmel-lasting-finish-kate-moss-04.html

sevda s. dedi ki...

Kate serisi gerçekten çok güzel, ben de çok seviyorum. Seninkinin rengi de çok güzelmiş, güle güle kullan :)