12 Kasım 2014 Çarşamba

RIMMEL WONDER'FULL MASKARA


Cilt bakımı, saç bakımı derken "argan yağını" artık makyaj malzemelerimizin içeriğinde de görmeye başladık. Rimmel'in argan yağlı maskarası da bu ürünlerden biri. Argan yağının besleyici etkisini kirpiklerinde görmek isteyenler için ideal olabilir.


Bu maskarayı yaklaşık 2 ay önce kullanmaya başladım ve şimdi neredeyse sonuna yaklaştım. Günlük kullanım sırasında akma dökülme gibi herhangi bir sorun yaşamadığım için yarıda bırakmadan kullandığım rimeller arasına girdiğini söyleyebilirim.


Rimmel Wonderfull maskaranın fırçası fiber taraklı olanlardan. İlk başlarda, fiber fırçalara karşı ön yargılıydım ama yavaş yavaş bu düşüncemi yenmeye başladım. Bu maskaranın fırçasını da rahatlıkla kullandığımı söyleyebilirim. 


Rimelin verdiği hacim ve uzunluğu orta seviyede buldum. Normalde, kirpiklerim uzun olduğu için, bir rimelden beklentim uzun göstermesinden çok hacimli göstermesinden yanadır. Rimmel Wonderfull maskaranın verdiği hacim günlük kullanım için yeterli ama bir parça daha dolgun gösterse bir itirazım olmazdı :)

Rimmel wonder'full mascara sadece Watson's mağazalarında satılıyor ve fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 20 lira civarında olmalı. Fiyat kalite oranı düşünüldüğünde tekrar alınabilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok: