16 Aralık 2014 Salı

#biricit3yasinda Sponsorlarımız


Herkese iyi haftalar.

Daha önce bu postumda, sevgili Yasemin'in etkinliğinden bahsetmiştim. Sponsor firmalar çok olunca, hediye edilen ürünler için ayrı bir post yapmaya karar verdim. Bu süre zarfında, ürünlerle ilgili kısa kısa bilgi verebilmek için, mümkün olduğunca hepsini kullanmaya çalıştım.



Fixos renklilerle beyazları bir arada yıkayabilmenizi sağlayan mendilleri yazın SaltySardines mağazasında almıştım ve neredeyse her çamaşır yıkayışımda kullanıyordum. Yedek bir tane daha olmasına çok sevindim. Salty Washer limon özlü likit deterjan ise mis kokusuyla bir harika, üstelik yumuşatıcı kullanmanıza bile gerek kalmıyor.


Aspire içecekleri, düşük kalorili olmaları sebebiyle özellikle yapanların seveceğini düşünüyorum.


Canderel'in stevia içerikli tatlandırıcısını bir süredir kullanıyordum. Normalde, aspartam içerdikleri için asla tatlandırıcı kullanmam ama stevia aspartam içermediği için bazen bitki çaylarımda vs. kullanıyorum.


Bargello, oda kokusu sadece odayı değil bütün evi etkisi altına alabilecek kadar güçlü. Parfümünü ise, henüz denemeye fırsat bulamadım.


Kurabiyeler için, Gutava Atölye ve E-pastam'a, dekoratik sabun için mutlu günler şekercisine, yılbaşı süsleri için Ledmanya'ya , keçe bardak altları için Husnadan'a,  portakallı sabun için Zeytune Sabuna, kokulu banyo taşları için Shingetsu'nun Pisili Dükkanına teşekkürler.


Le Corail'e kolye hediyesi için teşekkürler.


3M ürünlerini yıllardır kullandığım ve kalitesinden her zaman memnun kaldığım için bu hediyelere çok sevindim.


HC Hair Care, saç maskesini henüz denemedim ama saç kremini çok beğenerek kullanıyorum. Hem verdiği nemden hem de kokusundan memnun kaldım.


Kutu için Amir Teneke'ye çok teşekkürler


Clear saç kremi ve şampuanlarını ara ara kullanmışlığım vardır. Şu an kullandığım ürünler bitince, yeni bitkisel seriyi kullanmaya başlayacağım.


Dax tarafından hediye edilen pırıltılı vücut losyonu yılbaşı gecesi için ideal olabilir;)


Splat diş macununun başka bir çeşidini kullanıyorum. Yıllardır, aynı tatta aynı yapıda dişmacunlarını kullanmaktan sıkılanlar Splat ürünlerini deneyebilirler.


Cosmed'de bizler için güzel bir paket göndermiş. Şu an el kremini kullanmaya başladım, nemlendirme özelliğinden memnun kaldım.


Rituel De Beaute, burun bandı ve özel günler için ısıtıcıyı henüz denemedim ama özellikle ısıtıcının pratik bir ürün olduğunu düşünüyorum.


Alessandro ojelerini hep merak etmişimdir ama bir türlü denk gelmemiştim. Bu haftasonu denedim. Yapısı oldukça ince, hızlı kuruyor. 3 katta rengini veriyor. Kalıcılığı, 2 ile 3 gün arasında.


Rexona'da bizi yalnız bırakmadı, çok teşekkürler.


Dermokil ürünleri ile ilk defa tanışıyorum. Maalesef henüz deneme fırsatı bulamadım ama kil maskesini en kısa zamanda deneyeceğim.


Bebak ürünleri için teşekkür ederim. Toniğini kullanmaya başladım. Paraben içermemesi hoşuma gitti.


Anavarza Bal'a teşekkürler.


Dermodolin firması yine bizlerleydi. Özellikle, vücut nemlendirilerini çok başarılı buluyorum.


Note ürünleri ile yeni tanıştım ama bundan sonra kullanmaya devam ederim. Ojesinin yapısına, kalıcılığına bayıldım.


Pakmaya, kabartma tozu, vanilya ve kakaosunu severek kullanıyorum.


Normalde hazır keklerle pek aram yoktur ama Farina Bella'nın cupcakelerini denedim. Hem çok pratik hem de hafif buldum. Misafire ikram için ideal.


Prozinc yeni tanışacağım bir marka, güzel hediye paketi için teşekkürler.


Organic Shop, body scrup muhteşem bir ürün. Kokusu o kadar güzel ki yememek için kendimi zor tutuyorum!! Orkide hareketine bu güzel hediye için çok teşekkürler 


İşten geç geldiğim zamanlarda, balıklı salata veya sandviç yapıyorum. Geçen hafta Kılıç Kaya Levreği denedik, hafif ve lezzetli oluşunu beğendik. Balık severler mutlaka denemeliler ;)

1 yorum:

Jelisaveta Đukanović dedi ki...

Beautiful! I like this kind of posts! :)