24 Aralık 2014 Çarşamba

TREND ALARMI: PÜSKÜL


Bu sezon püsküller; ceketlerde, çantalarda, eteklerde kısacası her yerde... Bende bu trendi, bu ayıla bayıla aldığım püsküllü eteğimle yakalamaya çalıştım. Hızlı yükselen trendlerin çabuk söneceğini bildiğim için, çok pahalı bir parça almak yerine Choies sitesinden uygun fiyatlı ama aynı zamanda kaliteli bir alışveriş yaptım. 

Bu postta, eteği stilettolarla kombinlemeyi tercih etmiş olsam da, biker botla da daha spor bir şıklık yakalamak mümkün ;)




Skirt / Etek: Click here / Buradan
Sweater / Kazak: Mudo
Shoes / Ayakkabı: Divarese
Shades / Gözlük : Escada
Bag / Çanta : Balenciaga










3 yorum:

hayatreceli dedi ki...

opppssss eteğe aşık oldum desem:)) tatlım harika etek ben püskül aşığı olarak bayılldımmm sana da çok yakışmış harika taşımıssın püskül zayıf insana yakışıyor bana göre:)) öperim sevgiler...

gooogoook dedi ki...

Hmmm harika görünüyorsun canım. Böylesi bir etek senin gibi zarif insanlara çok daha uygun tabiki, öte yandan farklı salaş giysilerle herkese uygun bir hale getirilse de püsküllü etek daha zayıf bir vücut gerektiyor gerçekten, çok beğendim:)

Melislicious dedi ki...

çok zarif görünüyorsun! Ben de püsküllü şeylere bayılıyorum bu aralar:))) çok yakıştırdım sana..