16 Ocak 2015 Cuma

IMPRESS TIRNAKLAR


İmpress tırnaklar son zamanlarda, pratik uygulanışı nedeniyle bir çok kişi tarafından tercih edilmeye başlandı. Ben normalde, takma tırnakla rahat edemediğim için denemeyi düşünmüyordum. Fakat, sevgili Serap Tan'ın baby showerında hediye ettiği ürünlerden biri olunca, bir şans vermek ve bloğumda paylaşmak istedim.


Paketin içinden 24 adet tırnak çıkıyor. Uygulamanın başarılı olması için öncelikle her tırnağınız için doğru boy tırnağı bulmanız gerekiyor.


Tırnakları boylarına göre ayırdıktan sonra, kendi tırnaklarınızı paketin içinden çıkan mendil ile temizliyorsunuz. Sonrasında, impress tırnağın arkasındaki jelatini çıkarıp tırnağınızın üzerine yapıştırıyorsunuz.  Impress tırnakların en büyük özelliği, ayrıca yapıştırıcı vs. ile uğraşmak zorunda bırakmaması ve kendinden yapıştırıcılı olması. Böylece yapıştırma işlemi oldukça pratik ve kolay bir şekilde tamamlanıyor.


Aşağıda uygulanmış halini görebilirsiniz. Tırnakların duruşunu beğendim. Özellikle, çok uzun olmamaları ve yapay durmamalarını sevdim. Her ne kadar 10 güne kadar kalıcı olduğu söylense de bana sıkıntı bastı ve uyguladığım günün ertesi günü çıkardım. Ellerinizi hafif ılık suda bekletip çıkarırsanız çok kolay ve tırnakta hiç bir kalıntı bırakmadan çıkarabiliyorsunuz.


Tekrar, alır kullanır mısın derseniz. Hayır, kullanmam, çünkü ben ne olursa olsun takma tırnakla yapamıyorum ve sıkıntı basıyor. Ama siz alışkınsanız ve rahat kullanıyorsanız İmpress tırnaklara şans verebilirsiniz.

İmpress tırnakları, Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

Not: Yurt dışından yaptığım alışverişe ilişkin posta buradan ulaşabilirsiniz ;)

3 yorum:

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Bu tırnakları ilk Şebnem'degörüp bayılmıştım.Senin renginde çok güzelmiş ve dana çok yakışmış canım :*

darkolivee dedi ki...

oww renk mükemmel

Kuzununannesi dedi ki...

cok tesekkurler canım gercekten cok dogal durmuslar


www.kelebegingozunden.com