3 Şubat 2015 Salı

BABY IT'S COLD OUTSIDE


Her zaman söylerim, ben yaz insanıyım. Bazen kışın giyinmek bile zor gelir, ne giyeceğimi bilemem. Üstüne birde yün alerjisi eklenince, kışlık kıyafet bulmak iyice zor hale gelir. Bunun için, benim formülüm kışın farklı mont, ceket ve botlar alıp, dış giyimime ufak tefek dokunuşlar yapmak oluyor. 

Bu sefer ki kombinimde, çanta ve gözlük hariç kullandığım tüm parçalar sezon indirimden aldıklarımdan oluşuyor. Hazır indirimler bitmeden ihtiyacınız varsa size kaçırmayın derim ;) Her parçayı nereden aldığımı aşağıda tek tek paylaşacağım, fakat ceketimi merak eden olursa onu internetten aldım ve hala stoklarda mevcut ;) İncelemek isterseniz buradan bakabilirsiniz.


Coat / Ceket  :Click here / Buradan
Scarf / Şal  :Zara
Leggings / Pantolon  :Stradivarius
Boats / Botlar  :İpekyol
Sweater / Kazak  :Zara
Bag / Çanta  :Balenciaga
Shades / Gözlük  :Escada







14 yorum:

Unknown dedi ki...

çanta tam benlik :))

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Şu yabancı sitelerden alışveriş yapmayı bir kıvırırsam ,değme benim keyfime o zaman ,sana tabi ki her zamanki gibi çok yakışmış hepsi güle güle kullan.

Önce Kadın Sonra Anne dedi ki...

zarif şık ve spor

kozmetikperisi dedi ki...

cekete bayıldım cnm:)

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

Yün alerjisi de çok fenaymış :( geçmiş olsun :) çok hoş görünüyorsun. sevgiler

Acemiden dedi ki...

Çok sıcak bir kombin olmuş. Çok yakışmış :D www.acemiden.com

Kuzununannesi dedi ki...

cok tatlısın canım bende yazın yasamalıyım kısın her seyı benı altust edıyor :) Parkana :) parka dıyorum :) bayıldım yakası rengı sahane

İnci Çelik dedi ki...

Ben de yaz insanıyım. Aslında daha çok bahar insanıyım. Kışın lahana gibi giyinmekten hiç hoşlanmıyorum.

Unknown dedi ki...

çok yakışmış ve çok güzel taşımışsınız..

nergis mevsimi dedi ki...

Sanıyorum ben de bahar insanıyım :) Kıyafetleriniz çok hoş...Alışveriş siteleri çok pratik ama nedense güvenemiyorum.Sevgiler.

Beauty Follower dedi ki...

Yes it is :)
Lovely jacket!

http://beautyfollower.blogspot.gr

aaaaaaaa dedi ki...

Looking very lovely and beautiful.Follow me and I will follow you back.Thanks
http://findshopping.blogspot.in/2015/02/usa-shopping-websites-list.html

birgulunlezzetleri dedi ki...

Parçalar çok kullanışlı ve şık.
Güle güle kullanın.

Filiz Çatalkaya Orhan dedi ki...

Cekete bayildim.. Gule gule kullan...