12 Mayıs 2015 Salı

KURU ŞAMPUAN DOSYASI


Kuru şampuanlar, benim ilk başta hiç ama hiç ilgimi çekmemişti. Şöööyle, suya sabuna dokunmadan saç temizliği olur mu demiş, şans vermemiştim. 

Kuru şampuanlar ile ilgili tüm ön yargılarımdan kurtulmama sebep olan ürün Klorane markasının kuru şampuanı oldu. Olay aynen şöyle gerçekleşti;

Bir düğüne katılmak için Antalya'ya gitmiştik. Kaldığımız ve düğünün gerçekleşeceği oteldeki kuaför haricinde çevrede başka bir kuaför yoktu. Herkesin akıllısı ben olduğum için, ilk randevuyu kaptım ve fönümü günün erken saatlerinde çektirdim. Sonrasında, yine bir kurnazlık daha yapıp ağzına kadar dolu olan otelde masaj randevusu ayarlamayı başardım. Buraya kadar her şey istediğim gibi gidiyordu. Fakat, masaj yapılırken saçlarımın vıcık vıcık aroma terapi yağı olacağını ise hiç hesaba katmamıştım. Kuaförde bir daha bana sıra gelmesi imkansız olduğu için çantama ne olur ne olmaz diye attığım Klorane Kuru Şampuanı bol miktarda yağ içinde olan fönlü saçlarıma sıktım. Sonuca ne ben ne de eşim inanabildi. Saçlarımdaki tüm yağ saniyeler içinde kayboldu ve üstelik mükemmel bir hacme sahip oldu. Akşam düğünde saçıma iltifat da alınca, şok üstüne şok yaşadım. O gün bugündür ne zaman yolculuğa çıksam çantama mutlaka bir kuru şampuan atmayı ihmal etmiyorum.


Batiste Kuru Şampuan: Batiste kuru şampuan Klorane'den sonra en beğendiğim ikinci kuru şampuan oldu. Şaçtaki yağı anında emiyor ve temiz bir görünüm kazandırıyor. Klorane'den tek farkı, uygulama sonrasında Klorane saça oldukça yoğun hacim veriyor, Batiste bu konuda bir parça daha geride.


Toni & Guy: İnternette okuduğum olumlu yorumlar nedeniyle büyük umutlarla aldığım, fakat sonuç olarak pek  memnun kalmadığım bir ürün. Tek artısı kokusunun muhteşem oluşu ve tüm gün saçınızın sanki banyodan yeni çıkmış gibi kokması. Onun dışında, çok hafif yağlanan saça dahi uygulasanız yağı doğru düzgün emmiyor. Hatta, ürünü sabah uygulasam, saçım öğleden sonra eskisinden daha kötü oluyor.


Yukarıda, bahsettiğim kuru şampuanlar haricinde, annemde Elidor'un kuru şampuanını kullandım. Saçta beyaz kalıntı bırakmaması için gerçekten çok dikkatli kullanmanız gerekiyor. Ayrıca, verdiği etki de çok kısa sürüyor, o nedenle beğendiğimi söyleyemeyeceğim.

2 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Klorane kuru sampuani bende çok sevdim

Kuzununannesi dedi ki...

hımmmm kullanabılcegımı dusunmuyorum ama acıl durumlar ıcın harıka bence canım