4 Ağustos 2015 Salı

AVON MEGA EFFECTS


Geçen hafta Avon'nun Winged Out Maskarasını  paylaştıktan sonra hızımı alamadım. Yine bir rimel postu ile ama bu sefer suya dayanıklı bir rimel olan Avon Mega Effects ile devam etmeye karar verdim.



İncelemeye öncelikle, oldukça enteresan olan ambalaj ve fırçasından başlamak istiyorum. Rimelin ambalajı oldukça kaliteli ve çantaya atmak için ideal.  Fırçasını ilk başta kullanmakta zorluk çektiğimi itiraf etmeliyim. Yıllarca, aynı tip rimel fırçaları kullanan biri olarak alışmak kolay olmadı. Fakat, şu anda aşağıdan yukarıya doğru hareketlerle hiç sıkıntı çekmeden uygulayabiliyorum.


Avon Mega Effects suya dayanıklı rimeli, hem hacim hem de uzunluk isteyenler sevebilir. Çok yoğun hacim vermese de günlük kullanım için yeterli olduğunu düşünüyorum. Özellikle, yazın fazla ağır rimel sevmediğim için rimelin kirpiklerde bıraktığı etkiyi sevdim.


Normal şartlarda, havuza veya denize giderken makyaj yapmayı sevmem. Canım çok makyaj yapmak isterse, belki bir rimel sürerim o kadar. Bu postu yapmaya karar verince, havuza giderken test etmek amacıyla rimeli kullandım. Yarım saatlik yüzme sonunda, rimel hafifçe gözlerimin altına akmış ve siyahlaştırmıştı. O yüzden, suda uzun kalacaksanız rimelin biraz akmasını göze almak gerekiyor.

Sizin suda akmayan rimel tercihiniz hangisi? 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu rimeli merak ediyordum, sanırım denemeli :)
Artık takipteyim banada beklerim :)
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Bu rimeli merak ediyordum sanırım denemeli :)
Artık takipteyim banada beklerim :)
Sevgiler