11 Şubat 2016 Perşembe

FRATERNIKUS PAPATYALI EL KREMİ ve VÜCUT BALSAMI


Bu soğuk kış günlerinde, en çok ihtiyacımız olan kozmetik ürünlerin başında el kremleri geliyor. Ben el kremi seçerken genellikle pahalı markalardan uzak durmaya çalışıyorum. Çünkü, piyasada uygun fiyatlı ve kaliteli bir çok ürün olduğunu düşünüyorum.


Son zamanlarda, beğenerek kullanılan kremlerden biri de Fratenikus Papatyalı el kremi. Krem, adına uygun olarak yoğun bir şekilde papatya kokuyor. Papatya kokusundan hoşlanmıyorsanız, bu özelliği sizi biraz rahatsız edebilir. Benim gibi sevenlerdenseniz herhangi bir sorun yaşamayacaksınızdır ;)


Kremin yapısı oldukça yoğun, nemlendirme konusunda da son derece başarılı. Elleriniz çok kuru ve çatlamış olmadığı sürece verdiği nem kış için yeterli olacaktır.

Fraternikus Hassas ve Kuru Ciltler için Yatıştırıcı el kreminin içeriğinde doğal bitki özleri ve yağları kullanılmış ayrıca paraben de içermiyor. Açıldıktan sonra 9 ay içinde kullanılması öneriliyor. Kışın neredeyse her gün kullanıldığı için 100 ml tüpün bitmesi çok daha hızlı olacaktır diye düşünüyorum.

Fraternikus ürünlerini denemek isterseniz Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok: