24 Haziran 2016 Cuma

DARPHİN STİMULSKIN PLUS SERUMASK



Bu Darphin Stimulskin ile ilgili yazdığım ikinci post olacak. İlkinde sadece maskenin özelliklerini yayınlamış ve kendi deneyimlerimden bahsetmemiştim. Ürün hakkında detaylı bilgi için bu postuma bakabilirsiniz ;)


Olgun ciltler için geliştirilmiş olan, Darphin Stilmulskin Plus Serum Maskeyi ben her Perşembe günü cildime uyguluyorum. Evet, maskeyi uygulamak için özel bir günüm var. Perşembe günlerini kendimi şımartmak için daha önce kullandığım tüm maskelerden daha farklı olan bu serum maskeyi kullanıyorum.

Farklı dememin sebebi, bu ürün diğer maskeler gibi cilde uygulanıp bir süre bekletildikten sonra durulanmıyor. Maske cilde uygulandıktan sonra serum etkisi sayesinde cilt tarafından emiliyor ve maskenin maksimum düzeyde etkili olmasını sağlıyor.


Ben maskeyi uygulamak için aşağıda gördüğünüz fondöten fırçasını
kullanıyorum. Hem masaj yapmış hem de ürünü daha iyi yedirmiş oluyorum. Boyundan başlayıp tüm yüzünüze yukarıya doğru uygulamak en iyisi, böylece yer çekimine de karşı koymuş oluyorsunuz.


Etkileri ile ilgili şunu söyleyebilirim. Ürünü uyguladığınız anda, cildinizin nem ihtiyacını karşılıyor. Ayrıca, sağlıklı bir görünüm veriyor. Darphin Stimulskin Plus Serumask, etkilerini daha iyi anlamak için annemde de kullandık, böylece hem 30 yaş üstü ciltte etkilerini hem de 50 yas üstünde görebildik. Annemin cildinde, nem ve aydınlanma etkisini net bir şekilde gördük. Uygulama yaptığımız günlerde annem cildine dokunup dokunup "ayy cildim nasıl güzel, pırıl pırıl oldu, bak bi de sen dokun" şeklinde yorumlarda bulundu. Genel olarak, özetlersem, hem annemin hem de memnun kaldığım ve sevdiğim bir ürün oldu. Hatta, Darphin Stimulskin bakım günlerimizde kendimize lüks bir cilt bakımı hediye etmiş gibi hissettiğimiz söyleyebilirim.

Hiç yorum yok: