7 Haziran 2016 Salı

Kaçıranlar için 2016 Moda Trendleri



Her yıl değişen ve değiştiği gibi kafamızın karışmasına sebep olan “moda”, bu yıl da farklı trendleri ile hayatımızdaki yerini aldı. 2016 modasında sevebileceğimiz pek çok yeni tarz var. Ben bu yıl; en çok bilek boy pantolonlarla, elimin yarısına kadar gelen kol boyu ile salaş kazakların uyumlu kombinini sevdim ve kendim için çokça tercih ettim.
Aksesuar seçimlerinde “püskülü” görmezden gelemedim ve olabilecek her yerde uyumu yakalamak şartı ile kullanmaya çalıştım. Daha çok çantada kullanmayı sevdiğim püskül detayları sonraları, pantolonlarımın paçalarında yerini aldı.
Bu yılın bir başka modası da, tüllü seçimler! Tüllü transparan gömlekler, tüllere sahip etekler hatta tüllü pantolonlar... Hepsinin kullanım yerine göre kombinlenecek özelliği mutlaka bulunuyor ve siz isterseniz bir akşam yemeğine, isterseniz toplantınıza hatta isterseniz sabah kahvaltısına bile tüllü kıyafetlerinizle gidebiliyorsunuz. Üstelik tüllü transparan gömleklerin kadınlar için ekstra havalı ve seksi görünmelerine yardımcı olduğu da bir gerçek elbette...
Tüllü kıyafetler, püsküllü detaylar, pantolon ve kazak çeşitlerinden sonra sizlere bahsetmek istediğim bir trend daha olacak. “Kat kat giyim trendi!” Bu trend akımında artık kış aylarında havalı görüneceğiz diye uzun kollu ama incecik tişörtleri giyip üşümek zorunda da kalmayacağız. Çünkü kat kat giyim trendi, bizi soğuktan koruyan ama inanılmaz havalı gösteren yeni bir moda akımı... Örneğin; gömleklerin üzerine giydiğimiz bol yelekler, uzun kollu tişörtlerin üzerine geçirdiğimiz salaş hırkalar, tişörtlerin üzerine giyebildiğimiz bol atlet kombinleri ile bu yıl hem sıcacık kalabilmek hem de en havalı olabilmek mümkün.
2016 moda trendleri için sizlerle paylaşabileceğim bir diğer konu kesinlikle “asimetrik kesim” ile oluşturulmuş şahane giysiler hakkında olacaktır. Hepimiz her zaman farklı olmak ama farklılığı da en güzel biçimde taşıyarak yansıtmak isteriz. İşte tam bu anlamda size yardımcı olacak asimetrik kesim elbiseler, etekler, tişörtler ve bilimum kıyafet tarzları ile çok farklı görünümlere kavuşabileceksiniz.
Ben, tüm bu trendleri Hepsimoda ekibinin bilgilendirici görseli sayesinde öğrendim. Bana kattığı inanılmaz faydalı fikirler ve bilgiler sayesinde “moda” kavramını tekrar öğrendim. Unutmayın, hayatımızın “Hepsi Moda”!

Hiç yorum yok: