10 Kasım 2016 Perşembe

MAYBELLINE SENSATIONAL MASKARA


Maybelline Lash Sensitional maskara ile ilgili herkes yazdı, çizdi hatta Türkiye'ye gelmeden önce yurtdışından sipariş verenler oldu. Hal böyle olunca, ürünle ilgili beklentilerde iyice yükseldi. Ben de yüksek beklentilerle alıp kullanmaya başladım.


Öncelikle, Maybelline Sensitional Maskaranın hacim ve uzunluk verme bakımından çok başarılı olduğunu söylemeliyim. Tek kat uygulansa dahi kirpikleri oldukça gür ve hacimli gösteriyor. Rengi tam anlamıyla siyah, bu da bakışları daha çekici yapıyor.

Fakat, öyle efsane olacak ya da özel siparişlerle yurt dışından getirtilmeye değecek bir ürün olduğunu da düşünmüyorum. Özellikle de piyasa da çok benzer veya daha iyi sonuçlar alınabilecek başka ürünler varken. Hatta aynı markanın Maybelline Falsies Black Drama maskarası dahi aynı derece başarılı bence.


Maybelline sensational maskaranın fırçası fiber taraklı olanlardan. Kullanımını çok rahat herhangi bir sıkıntı yaşamadım aksine çok başarılı buldum.

Gelelim herkesin bu maskarada şikayetçi olduğu özelliğe yani zor temizlenmesine. Evet, ürün gerçekten zor temizleniyor. Öyle makyaj temizleme suları ile falan temizlemeye kalkarsanız çok uğraştırıyor yine de tam temizlenmiyor. Sırf bu maskarayı temizlemek için suya dayanıklı göz makyaj temizleyicisi losyon aldım. Ancak, onunla temizleyebiliyorum.

Özetle, başarılı bir ürün ama hayatınızın rimelini arıyorsanız bu o ürün olmayabilir. Yine de bir şans vermekte fayda var;)

6 yorum:

Pelorina dedi ki...

Zor temizlendiğini paylaşman iyi olmuş hiç sevmiyorum böyle maskaraları :) Teşekkürler bilgi için

Kozmetik Blogum dedi ki...

Ben bunu hacim veren bir rimelin üzerine uyguluyorum,sonuç başarılı oluyor. :)

PINKY FASHION dedi ki...

yorumlarınız için teşekkürler kızlar

audrey dedi ki...

ben çok sevdim bu maskarayı ve gayet kolay temizleniyor çift fazlı bir ürün kullanıyorum ekstra bir şey yapmıyorum ..

Adsız dedi ki...

Bende kullanıyorum çok güzel dalın bebe şampuanı ile yıkayın hiç bir şey kalmıyor ozaman 😉

PINKY FASHION dedi ki...

çift fazlı nemlendirici gerçekten işe yarıyor. bebek şampuanını deneyeceğim ;)