13 Mart 2017 Pazartesi

DARPHIN INTRAL - Environmental Lightweight Shield SPF 50


Bugün size son zamanlarda beni en çok etkileyen ürünlerden biri olan Darphin Intral serisinden renkli nemlendirici Environmental Lightweight Shield'den bahsedeceğim.


Intral Environmental Lightweight Shield, tamamen mineral yapılı SPF50 UVA / UVB filtreleri ile cildi güneşten koruma özelliği bulunuyor. Burada, UVA / UVB filtrelerin mineral yapılı olması benim için büyük bir artı, çünkü ürün bir taraftan cildi güneşten korurken diğer taraftan zararlı kimyasallarla cilde zarar vermiyor. Keşke bu ürünü hamileyken keşfetmiş olsaydım. Hamilelik lekelerinden güvenli bir ürünle korunmuş olurdum. 

Darphin Intral Environmental Lightweight Shield, SPF 50 koruma özelliğine sahip olmasına rağmen, diğer bir çok üründe olduğu gibi ciltte beyaz görünüme sebep olmuyor ve sürüldüğü anda ciltle bütünleşerek sağlıklı bir görünüm veriyor.


Cildinizde renk eşitsizliği vs. gibi problemler yoksa tek başına uygulayabilirsiniz. Ancak, benim gibi leke problemi yaşıyorsanız, ürünü makyaj bazı olarak kullanmanızı tavsiye ederim.


Ürünün diğer bir özelliği, göz altınıza dahi sürebilecek hassasiyette olması. Bu sayede hem göz çevrenizi nemlendirebiliyor, hem de güneşten korunmasını sağlayabiliyorsunuz. 


Yukarıda kısa kısa bahsetmeye çalıştığım gibi tek bir üründen bir çok fayda sağlamayı seviyorsanız bu ürünün tam size göre olduğunu söyleyebilirim. Özellikle, çantanızda nemlendirici, makyaj bazı, göz kremini ayrı ayı taşımak yerine bu ürünü alıp çıkmak işinizi kolaylaştıracaktır.


Hiç yorum yok: