6 Mart 2017 Pazartesi

ESSENCE I LOVE EXTREME - Crazy Volume Mascara


Geçenlerde ünlü bloggerlardan birinin Essence I Love Maskarayı öve öve bitirememesi üzerine merak edip ben de aldım.

Ambalaj olarak bir artısı yok, pembe oluşu şirin ama kaliteli maskara izlenimi verdiği söylenemez. İçeriği 12 ml, 10 liraya satılan bir rimel için oldukça cömert bir miktar.


Ürünü yaklaşık iki haftadır kullanıyorum. Gerçekten rengi çok güzel ve tam anlamıyla yoğun siyah. Ancak, hacim konusunda ben öyle abartılı bir durum göremedim. Hatta, tekrar tekrar aldığım Maybelline Sensational ve Loreal False Lash Rimelleri hacim konusunda Essence I Love Extreme'den çok daha iyiler. Oysaki maskarayı öven arkadaşımız, bu ürünün Benefit They're Real'dan bile daha fazla yoğunluk verdiğini söylüyordu. Aşıdaki resimde maskaranın 3 kat uygulanmış resmini paylaşıyor ve hacim konusunda kararı sizlere bırakıyorum :)


Rimelin plastik fırçası uygulama bakımından fena değil, ancak rimelin yapısı fazlasıyla ıslak olduğu için uygularken çok dikkatli olmak gerekiyor. Yoksa rimel hem bulaşıyor hemde kirpikler birbirine yapışıyor.


Rimelin indirimsiz halinin 10 lira olduğunu düşünürsek, performansı iyi sayılır. Fakat bana sorarsanız, eğer siz de beğeniyorsanız indirimde yakalayıp Loreal Flase Lash mascara veya Maybelline maskara almak daha mantıklı olacaktır ;)


Hiç yorum yok: